Kompanija giriasi, kad tai yra pirmasis hibridinis universalas savo segmente. Naujokas perėmė dizaino akcentus iš įprasto „Auris“ hečbeko. „Auris Touring Sports“ yra 28,5 cm ilgesnis nei hečbekas, papildomi centimetrai panaudoti didesniam krovinių skyriui.

Su nesulenktomis galinėmis sėdynėmis krovinių skyriaus ilgis siekia 1115 mm, plotis – 1452 mm, o tūris – 530 litrų. Sėdynes sulenkus krovinių skyriaus ilgis padidėja iki 2047 mm, aukštis – iki 890 mm, o tūris – net iki 1658 litrų.

„Toyota“ pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovo Raigo Kaseorgo teigimu,nors tai yra hibridinis automobilis, jo baterijos sumontuotos po galinėmis sėdynėmis, dėl to nenukentėjo bagažinės talpa.

„Auris Touring Sports“ bus siūlomas su tokia pat variklių gama, kaip ir „Auris“ hečbekas. Bus galima rinktis 1.33 litro „Dual VVT-i“ ir 1.6 litro „Valvematic“ benzininius variklius arba 1.4 litro ir 2.0 litrų dyzelinius variklius bei pirmą kartą kompaktinių universalų segmente – visiškai hibridinę pavarą.

Pastaroji versija turi 1.8 litro „VVT-i“ benzininį ir elektrinį motorą, bendra jų galia – 136 AG. „Auris Hybrid Touring Sports“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 10,9 sekundes ir išvystyti maksimalų 180 km/val. greitį. Hibridinio „Auris Touring Sports“ tarša – 85 g/km CO2.

Baltijos šalyse universalai šiuo metu sudaro 21 proc. kompaktinių automobilių segmento pardavimų. „Toyota“ tikisi, kad naujasis „Auris Touring Sports“ iki 2014 m. padidins modelio segmento dalį iki daugiau nei 14 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)