Kiek anksčiau „Tesla” pranešė nutraukianti „Rodster S“ gamybą, kad galėtų pasiruošti naujo modelio gamybos pradžiai.

Tuo pat metu kompanijos vadovas supažindino akcininkus su planais sukurti elektros stotelių tinklą automobilių akumuliatoriams krauti ir automobilių baterijoms keisti.

Kompanija už 6 milijonus dolerių įsigijo modernų kėbulo formų hidraulinį presą, kurį pardavė neįvardinta bankrutuojanti kompanija Detroite, tačiau tokio preso kaina – bent 50 milijonų dolerių ir tai vienas didžiausių tokio tipo įrenginių Šiaurės Amerikoje.

Kiek anksčiau kaip žiniasklaida pavadino, “antgamtišku” būdu „Tesla” sugebėjo iš Toyota koncerno nusipirkti milijardu dolerių įvertintą gamyklą vos už 42 milijonus dolerių. Šios gamyklos pajėgumai gerokai viršija net tolimiausius „Tesla” gamybos planus – jis apskaičiuota pagaminti iki pusės milijono automobilių kasmet.

Na o artimiausi „Tesla” planai – naujas hibridinis sedanas „Model S“, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sek ir nepasipildęs degalų gali nuvažiuoti daugiau kaip 500 km atstumą. Automobilis pasieks iki 180 km/h maksimalų greitį, tačiau jis varomas tik elektros variklių.

Išsikrovus akumuliatoriams „Model S“ pradeda veikti nedidelis benzininis variklis, kuris ne suka automobilio ratus, o tiesiog krauna akumuliatorius, t.y. atlieka paprasto generatoriaus funkciją.

Manoma, kad jo pradinė kaina sieks iki 60 tūkst. dolerių (apie 150 tūkst. litų). Kompanija tikisi šio automobilio gamybą pradėti jau kitų metų viduryje.

Į šio modelio gamybą jau investuoti pusė milijardo dolerių. „Model S“ bus kuriamas ant bendros platformos, ant kurios po dviejų metų turėtų būti pradėta ir padidinto pravažumo automobilio „Model X“ gamyba.

Vos pasirodęs publikai, „Model S„ susilaukė nemažai gerbėjų – „Tesla“ praneša, kad sulaukė jau 4600 užsakymų šiam automobiliui įsigyti.

Kaip teigia „Tesla” vadovas, po trejų metų turėtų debiutuoti ir antroji „Rodster“ modelio karta.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją