„Tesla“ didina priežiūros mokesčius, keičia garantines sąlygas

 (20)
Dėl nesuprantamų priežasčių „Tesla Motors“ pakeitė automobilių techninės priežiūros planus, o tai, be abejonės, neigiamai atsilieps esamiems ir būsimiems amerikiečių markės automobilių savininkams.
"Tesla Model S"
© Reuters/Scanpix

Kiek pabrangs „Model S“ ir „Model X“ techninė apžiūra, kuri privaloma kasmet arba kas 20 tūkstančių kilometrų. Ketverių metų automobilių techninės priežiūros planas vietoje 1900 dolerių (apie 1710 eurų) dabar kainuos 2100 dolerių (apie 1890 eurų), o aštuonerių metų techninės priežiūros planas vietoje 3800 dolerių (apie 3420 eurų) dabar kainuos 4000 dolerių (apie 3600 eurų), informuoja „Autoevolution“.

Paklausite, ką gausite už tuos papildomus 200 dolerių (apie 180 eurų)? Iš tiesų, – nieko, jau nekalbant apie tai, kad į kasmetinę techninę priežiūrą nebeįeis ratų subalansavimo paslauga.

Didžiausias ir keisčiausias pokytis „Tesla“ techninės priežiūros planuose – daugiametės garantijos, kurias galima nusipirkti. Jos jau nebepriklausys naujam savininkui, nupirkusiam automobilį iš pirmojo, todėl gerokai sumenks elektromobilio išliekamoji vertė antrinei rinkai.

Naujam automobilio savininkui nebepriklausys nei techninės priežiūros planai, nei pratęsta garantija, nors sugalvojusiems automobilį parduoti savininkams bus grąžinami pinigai už techninę priežiūrą ar pratęstą draudimą.

Kol kas „Tesla“ dar nekomentavo šių pokyčių priežasčių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (6)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (34)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (43)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (13)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai