B. Greensteinas papasakojo apie savo pirmą automobilį – septinto dešimtmečio „Oldsmobile“, kuriam sutaisyti pakakdavo atsuktuvo ir lipnios juostos, o automobilio problemą jis diagnozuodavo iš klausos. Su išmaniaisiais automobiliais būtų pasikeista vaidmenimis – pati mašina išklausytų, ko jums reikia.

B. Greensteinas pateikė pavyzdį – IBM bendrą projektą su „Local Motors“ (LM). IBM įdiegė dirbtinio intelekto sistemą „Watson“ į autonominį LM autobusą Olli. Autobusas vežioja keleivius, o keleiviai gali pasakyti autobusui, kur jiems reikia vykti. B. Greensteno teigimo, išlipdami iš autobuso žmonės visada šypsosi, ko šiaip nepamatysi, kai žmonės išlipa iš įprasto autobuso.

Anot B. Greensteino, žmonės šypsosi ne tik todėl, kad važiuoja autonominiu autobusu, bet ir todėl, kad gali pasikalbėti su autobusu. Išgirdę tai, prisiminėme kalbos atpažinimo programą „Siri“ ir technologijų sistemą „Ford Sync“, turinčias nemažai trūkumų. B. Goldsteinas atsakė, kad programa „Watson“ tobulesnė – ji netgi gali įsiminti žmogaus bruožus ir tai, kas patinka, o autonominiame autobuse „Watson“ gali paklausti, kokios muzikos norite klausytis, įsiminti, kada vykstate į darbą. B. Greensteino teigimu, programa netgi gali įspėti, kada autobusu planuoja važiuoja jūsų buvęs vyras (buvusi žmona), su kuriuo nenorite susitikti.

IBM įdiegė „Watson“ programą Thomaso Jeffersono universitetinėje ligoninėje Filadelfijos valstijoje. Su šia programa pacientai palatose gali koreguoti šviesą, iškviesti gydytojus. B. Greensteino teigimu, iš pradžių žmonės nedrąsiai naudojosi programa, bet vos balso atpažinimas pasiekė 90 proc., sistema imta naudotis aktyviau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)