„SEAT Ateca“ sukurtas tapti naujuoju mūsų prekinio ženklo kertiniu akmeniu, kartu su sėkmingais „Leon“ ir „Ibiza“ modeliais. Visureigių segmentas siūlo neišmatuojamas galimybes, nes šių automobilių pardavimai Vakarų Europoje turi tendenciją didėti iki 25 proc. kasmet“, – sakė SEAT S.A Vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.

„Be to, visureigis padės dar labiau sustiprinti prekinį ženklą. Tai yra pagrindinis mūsų uždavinys“, – pridūrė jis.

Jau pavasarį prasidėsiantys „Ateca“ pardavimai žada plačias pasirinkimo galimybes. TSI benzininių ir TDI dyzelinių variklių galia svyruos nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG.

Būsimieji naujojo visureigio šeimininkai taip pat galės rinktis priekinių arba visų varančių ratų sistemą, mechaninę arba dvigubos sankabos DSG automatinę transmisiją.

Kaip teigiama, platus moderniųjų technologijų sąrašas prasideda „full-LED“ žibintais, jame yra visos naujausios pagalbos sistemos, įskaitant ir modernią avarinio stabdymo sistemą ar „Emergency Assist“ ir baigiasi naujausios kartos pramoginės sistemos paketu, kuriam priklauso 8 colių lietimui jautrus ekranas ir „Full Link“ komunikacijos sistemos privalumais. Bus siūlomi trys paruošti fiksuoti įrangos paketai.

„Mes neabejojame, kad precizišką valdymą tiek kelyje, tiek bekelėje demonstruojantis naujasis „Ateca“ pakoreguos savo segmente nusistovėjusius standartus“, – skambių šūkių negailėjo SEAT S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthiasas Rabe.

„Ateca“ išsaugojo SEAT tradicijas ir renkant vardą šiam naujam automobiliui. „Ateca“ – puikiai pažįstamas žodis tiems, kurie domisi Ispanijos geografija. Ateca miestelis yra Saragosos vakaruose, Iberijos pusiasalio širdyje.

4,36 m ilgio naujoji „Ateca“ žada pasiūlyti geriausias erdvės išnaudojimo galimybes savo segmente. Bagažui skirta 510 litrų, o versijos su visų varančių ratų sistema bagažinės tūris – 485 l.

„Ateca“ modelio kėbulą gamintojai giria už ne tik „karštą“ išvaizdą bei funkcionalumą, bet ir nedidelį svorį.

Modernių vairuotojo pagalbos sistemų spektras yra labai platus. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija tikrai nepaliks abejingų didmiesčių gyventojų, kurie nekenčia pamažu judėti užkimštomis gatvėmis. Ši sistema, atsižvelgdama į situaciją kelyje ir greitį, automatiškai stabdo ir varo į priekį automobilį.

Spūstims išsisklaidžius ir automobiliui įsibėgėjus iki 60 km/val., sistema ima kontroliuoti greitį ir stebi, ar automobilis neišklysta iš savo eismo juostos ribų.

Dar vienas saugumo „sargas“ – „Emergency Assist“ sistema. Suabejojusi vairuotojo reakcija ji įspėja vizualiniu ir garsiniu signalu apie priekyje esančią kliūtį, o prireikus ima stabdyti automobilį. Jei vairuotojas vis dar nereaguoja į signalus, „Ateca“ sustoja pati.

Vairuotojui taip pat visada pasirengusios padėti ACC sistema su „Front Assist“ funkcija, „Traffic Sign Recognition“, „Blind Spot Detection“, „Rear Traffic Alert“ ir „Top View“ sistemos.

Nuolatinis ryšys su skaitmeniniu pasauliu tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. „SEAT Ateca“ pasirūpino, kad automobilis galėtų pasiūlyti geriausias ryšių galimybes, įskaitant naujausios kartos „Easy Connect“ sistemą, „SEAT Full Link“ ir „SEATConnectApp“ sistemas bei „Media System plus“ su 8 colių lietimui jautriu ekranu, „Connectivity Box“ bei pirmą kartą unikalią galimybę bevieliu būdu įkrauti išmanųjį telefoną.

„SEAT Full Link“ sistema puikiai žinoma visiems virtualaus išmaniųjų telefonų pasaulio gerbėjams. Kartu su „MirrorLink“, „Full Link“ sistema taip pat palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ operacines sistemas.

Už „Ateca“ dinamiškumą labiausiai reikia dėkoti moderniems varikliams. Visi jie turi turbokompresorių.

Dyzelinių variklių gama prasideda 1,6 l TDI varikliu, pasižyminčiu 115 AG galia. 2,0 l TDI variklis turi dvi versijas – 150 AG ir 190 AG. Jų vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,3 l/100 km iki 5,0 l/100 km (CO2 emisijos – 112 ir 131 g/km).

Benzininių variklių paletėje – pats mažiausias 1,0 l TSI variklis, pasižymintis 115 AG galia. 1,4 l TSI variklis turi cilindrų atjungimo funkciją. Jo galia siekia 150 AG. Benzininiai varikliai 100 km vidutiniškai sunaudoja nuo 5,3 iki 6,2 l degalų (123 – 141 g CO2).

Lietuvoje naujojo „SEAT Ateca“ tikimasi sulaukti metų gale.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)