„Stiprūs produktai padės „Opel” ir toliau žengti sėkmės keliu, o inovatyvus koncepcinis modelis rodo mūsų automobilių ateities vizijas. Su patraukliais modeliais ir moderniomis technologijomis esame puikiai pasirengę parodai, geriau nei bet kada anksčiau” – sakė „Opel” generalinis direktorius Karlas Thomas Neumannas.

Be „Monzos“, automobilių gamintojas iš Riuselsheimo atskleidė atnaujintą „Opel Insignia“ (įprastą modelį, sportišką OPC bei padidinto pravažumo „Country Tourer“), inovatyvios informacinės sistemos sprendimus demonstruoja „Adam Black Link“ ir „Adam White Link“, „Cascada“ kabrioletas nuo šiol apginkluotas nauju 200 AG 1.6 SIDI turbo varikliu.

„Monza” koncepcija – ateities „Opel“

Lengvas, atletiškas išorėje, su unikaliomis technologijomis – toks yra stilingas, modernus ir efektyvus „Opel Monza“ koncepcinis automobilis. Šis automobilis, debiutuoja parodoje ir lankytojams demonstruoja, kaip gali atrodyti „Opel“ naujos kartos modeliai.

Kuriant naujos kartos „Opel“ automobilius didžiulis dėmesys skiriamas efektyvumui ir išmanumui. „Monza Concept“ siūlo į tai ir žvilgtelėti. Norint pabrėžti efektyvumą, „Monza“ koncepciniame modelyje atskleidžiama „Opel“ dizaino filosofija – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“, o kėbulo kontūruose labiau atsispindi atletiškas lankstumas nei vien tik jėgos tvirtumas.

Pabrėžiant išmanumą, automobilyje siūlomos geriausios informacinės ir pramoginės sistemos galimybės. Informacija rodoma plačiame prietaisų skydelyje, kuris driekiasi nuo durų iki durų – pirmas toks automobilių sektoriuje. „Monza” koncepcija remiasi moduline konstrukcija, kuri leis lanksčiai rinktis įvairias varymo sistemas. Su „Monza“ ateities modelius galima realiai apčiuopti jau šiandien.

Atnaujintas sportiškas „Insignia OPC”

„Insignia OPC”, kurio maksimalus sukamasis momentas siekia 435 Nm, o galia – 325 AG, yra vienas galingiausių „Opel” modelių. IAA parodoje jis debiutuos su atnaujintu dizainu. Atnaujinta išvaizda su charakteringais OPC dizaino elementais, primenančiais plėšrūno iltis priekyje ir gale ar integruotas dujų išmetimo vamzdis, pabrėžia galią ir asocijuojasi su „Nürburgring“ lenktynių trasa.

Žvilgsnį traukiantis kėbulas sukonstruotas remiantis moderniausiomis technologijomis. OPC važiuoklėje sustiprinta galinė ašis – kaip ir visuose naujuose „Insignia“ modeliuose – kur inžinieriai patobulino daugiau nei 60 proc. jos sudedamųjų dalių. Be to, vibracija ir triukšmas buvo sumažinti naudojant tam tikras priemones. Nauja ESP programa suteikia dar daugiau dinamikos ir koreguoja važiavimą kai yra nepakankamas ar per didelis pasukamumas.

„FlexRide“ važiuoklei pritaikyti amortizatoriai ir jų atramos užtikrina stabilumą. OPC važiuoklė užtikrina važiavimo dinamiką, tikslesnį valdymą ir manevringumą važiuojant bet kokiomis sąlygomis. Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir visų varomų ratų „Insignia OPC“, nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 6 sek. („Sports Tourer“ per 6,3 sek.), o maksimalus greitis yra 250 km/val. (su elektroniniu greičio ribotuvu). Be ribotuvo OPC su mechanine transmisija pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį („Sports Tourer“ 265 km/val.).

OPC vairuotojas jausis lyg automobilių sporto aplinkoje. Salone sumontuotos „Recaro” sėdynės, papildomai galima užsisakyti aptrauktas oda su atminties funkcija. Be standartinės informacijos, vairuotojas prietaisų skydelio ekrane gali sekti ir specifinę informaciją – tepalų slėgį, jų temperatūrą, akumuliatoriaus įtampą, droselio padėtį, stabdymo galią, pagreičio jėgą.

Vairas (galima rinktis ir šildomą) turi naują funkciją – tai pavarų perjungimas. Ši funkcija galima su automatine pavarų dėže. Todėl OPC vairuotojas galės greitai perjungti pavaras net ir važiuojant su automatine transmisija. Jei šia funkcija nesinaudojama 12 sekundžių, grįžtama prie automatinio režimo. „Insignia OPC” patogiai galima pavaras perjungti mechaniškai ir automatiškai.
Opel Insignia OPC

Atnaujinta „Insignia”

Frankfurto parodoje pristatyti šie atnaujintos „Opel Insignia” variantai: keturių ir penkių durų, „Sports Tourer”, „Country Tourer” ir OPC. Plataus įvairių versijų pasirinkimo modelis stebina patraukliu išorės ir vidaus stiliumi bei dizaino filosofiją „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas” kilsteli į kitą lygmenį. Didelis dėmesys skirtas visai naujai informacijos ir pramogų sistemai, kuri dabar galima visuose „Insignia“ modeliuose. Ši sistema integruoja išmanių telefonų funkcijas, kurias galima intuityviai valdyti naudojant jutiminį valdiklį, lietimui jautrų ekraną, valdikliais ant vairo ar balso komanda.

Variklių gamoje – du nauji benzininiai agregatai su turbinomis ir naujasis turbodyzelis, kuris į atmosferą išmeta vos 99 g/km anglies dvideginio.

Naujasis 2.0 litrų darbinio tūrio turbodyzelinis variklis yra dviejų versijų (120 AG arba 140 AG). Modeliai su penkiomis ir keturiomis durimis, kuriuose sumontuota šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė bei „Start/Stop“ sistema, vidutiniškai sunaudoja vos 3,7 l/100 km degalų, o į atmosferą išmeta vos 99 g/km anglies dvideginio (universalas „Sports Tourer“– 104 g/km). Su 2.0 l turbodyzeliniu varikliu, „Insignia“ yra efektyviausias modelis savo klasėje.

Inžinieriai patobulino „Insignia” kėbulą, dabar jis pasižymi geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis. „Insignia“ hečbeko oro pasipriešinimo koeficientas 0,25 Cd, o „Sports Tourer – 0,28 Cd.
Opel Insignia

Naujas „Insignia Country Tourer” – sukurtas nuotykiams

Parodoje debiutuoja ir „Opel Insignia Country Tourer”. Kuomet „Sports Tourer“ yra elegantiškas šeimos ir verslo automobilis, naujasis „Insignia Country Tourer” sukurtas nuotykiams.

Atletiškas, visais varomais ratais, padidinto pravažumo automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir pažeminta kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Moderni visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis.

Naujoje versijoje gali būti montuojamas vienas iš dviejų variklių – 250 AG, 2.0 l „SIDI“ benzininis variklis ar turbodyzelinis 2.0 BiTurbo agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukamasis momentas yra 400 Nm.
Opel Insignia Country Tourer

Individualumo čempionas „Opel Adam“

Stilingas „Opel Adam” ne tik individualumo čempionas, tačiau siūlo geriausias išmanumo galimybes automobilyje. Tai demonstruoja nauji „ Adam Black Link” ir „Adam White Link” specialūs modeliai su modernia „IntelliLink” informacine ir pramogų sistema bei „Siri Eyes” balso komandų funkcija įdiegta visuose „Adam“ modeliuose.

Abu šie modeliai debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje. Pagaminti ribotu kiekiu, tik 2000 vienetų, „Adam Black Link” ir „White Link” atspindi išmanųjį telefoną – juodą ir baltą, su šlifuoto aliuminio akcentais. Moderni informacinė ir pramogų sistema junglumo technologijas atskleidžia per įkvepiantį dizainą.

„Opel Adam” neseniai pateikė dar daugiau išorės ir vidaus dizaino galimybių. Dvejomis naujomis kėbulo ir viena stogo spalvomis bei nauju ratų dizainu bei grafikos elementais praplečia indivizualizacijos galimybes. Interjere, stilingas miesto automobilis turi naujus dekoro elementus prietaisų skydelyje, centrinėje konsolėje ir duryse, naujus sėdynių apmušalus ir vidinės stogo dangos dizainą. Tai dar labiau padidina galimybes pirkėjui susikurti savo svajonių automobilį.

Nauji trijų cilindrų varikliai

Pristatydamas tris naujas variklių šeimas ir 13 naujų variklių iki 2016 m., „Opel” stipriai praplės siūlomų variklių gamą. Naujas 115 AG trijų cilindrų „SIDI Turbo“ (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) benzininis variklis ne tik draugiškas gamtai, tačiau jis nustato naujus trijų cilindrų variklių atnaujinimo standartus apimant triukšmingumą ir vibraciją, kurių rodikliai daugeliu atveju pranašesnis nei keturių cilindrų agregatų. Nepaisant savo mažo dydžio, pasiekiamas maksimalus 166 Nm sukimo momentas (esant 1800-4700 aps./min.). Šis variklis debiutuos „Adam“ modelyje kitais metais. Jis bus montuojamas su naujos kartos šešių laipsnių pavarų dėže.

„Cascada” su 1.6 l „SIDI turbo” 200 AG varikliu

Efektingas naujas „Opel” 1.6 l „SIDI turbo“, 200 AG variklis, kurio maksimalus sukamasis momentas – 300 Nm, o greitis – 235 km/val. su „overboost“ funkcija, tarptautinėje automobilių parodoje debiutuoja „Cascada“ modelyje. Tai visai naujai sukurtas „Opel“ keturių cilindrų benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, ir kuris pasiekė didžiausią galią „Opel“ 1.6 l agregatų klasėje. Šis variklis prisijungia prie 1.6 „SIDI turbo“, 170 AG agregato, kuris buvo pristatytas su debiutuojančia „Cascada” praėjusį pavasarį.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)