Skambiu „Audi prologue“ vardu pavadintas modelis turėtų tapti šios markės dizaino skyriaus naujojo vadovo Marco Lichte vizitine kortele. Tai yra didelis kupė, po kurio variklio gaubtu sumontuotas 750 Nm sukimo momentą išvystantis 605 AG 4.0 TFSI benzininis galiūnas, leidžiantis iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėti tik per 3,7 sek. Jis derinamas su naujausios kartos quattro visų ratų pavara. Dar viena naujovė – visų vairuojamųjų ratų vairo mechanizmas, priklausomai nuo priekiniais vairuojamaisiais ratais užduodamos posūkio krypties iki 5 laipsnių kampu pakreipiantis galinius ratus, taip užtikrindamas dar geresnį šio didelio sportinio kupė stabilumą, manevringumą ir valdomumą.

„Audi prologue“ išorė – unikalus dizaino naujovių ir atpažįstamų bruožų derinys. Elegantiškas prabangaus automobilio siluetas puikiai dera su veržlumą ir sportiškumą išreiškiančiomis linijomis ir akcentais. Salonas ir vairuotojo erdvė spinduliuoja pastarojo laikotarpio „Audi“ propaguojamą minimalizmą. Vietoje įprasto prietaisų skydo vairuotojo žvilgsniui atsiskleidžia iš serijinio „Audi TT“ pažįstamas klasikinio prietaisų skydo formos liečiamasis rodmenų ekranas, viename iš atvaizdavimo režimų galintis rodyti ir įprastas prietaisų skydo skales. Tiesa, šis ekranas pagamintas pagal OLED technologiją ir yra tobulesnis už serijinį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)