Suskaičiavo, kurių automobilių likutinė vertė didžiausia

 (94)
Pagal 2015 m. pardavimų rezultatus Rusijos analitinė agentūra „Avtostat“ jau antrus metus iš eilės atliko automobilių likutinės vertės tyrimą. Buvo skaičiuojami likutinės vertės indeksai ir sudarytas automobilių modelių reitingas pagal segmentus, o taip pat ir nustatytos lyderiaujančios automobilių markės standartinėje ir „Premium“ kainų kategorijose.
"Toyota Land Cruiser"
© Gamintojo nuotr.

Standartinių automobilių kategorijoje jau antrus metus iš eilės lydere lieka „Toyota“ (išsaugoma 91,12 proc. pirminės kainos). Kaip rašo autostat.ru, antroji vieta atiteko „Volkswagen“ (90,38 proc.), trečioji – „Renault“ (87,50 proc.).

„Premium“ segmento kategorijoje lydere tapo „Porsche“ (84,82 proc.), antroje vietoje – „Land Rover“ (74,50 proc.), o trečioje atsidūrė praėjusių metų lyderė „Audi“ (72,53 proc.).

Šiam tyrimui atlikti įvertintos naujų automobilių kainos 2012 m. ir 2015 m. tų pačių naudotų automobilių pardavimo kainos. Paskaičiuoti likutinės vertės indeksai ir suformuotas modelių reitingas pagal segmentus.

Sudarant reitingą įvertinta daugiau nei 50 skirtingų lengvųjų automobilių markių ir 2200 modifikacijų atsižvelgiant į kėbulo tipą, variklio darbinį tūrį ir transmisijos tipą.

Be to, buvo tikslinami pardavimų rezultatai visoje Rusijoje ir nevertinami tie modeliai, kurių pardavimų apimtys nesiekė kiekvienam segmentui būtinų minimalių rodiklių.

Tarp konkrečių modelių atskirose klasėse standartiniame segmente nugalėjo „Kia Picanto“ (80,99 proc. Vertės), „Lada Granta“ (83,18), „Volkswagen Golf“ (84,72), „Toyota Camry“ (85,62), „Kia Soul“ (77,69), „Toyota Hilux“ (99,28), „Renault Duster“ (93,35), „Kia Sportage“ (81,22), „Toyota Land Cruiser Prado“ (80,02) ir „Volkswagen Touareg“ (84,90).

Analogiškais nugalėtojais „Premium“ segmente tapo „BMW 1 serija“ (81,73), „BMW 3 serija“ (77,77), „Lexus ES“ (74,85), „Lexus LS“ (67,67), „Audi Q3“ (82,49), „BMW X3“ (79,40) ir „Porsche Cayenne“ (85,43).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Mazda“ pardavimai Europoje augo 12 proc. (3)

Japonijos automobilių gamintojas „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės fiksuoja dviženklį pardavimų augimą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pernai šioje rinkoje parduota beveik 240 tūkst. automobilių – 12 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Europos automobilių rinka pernai augo 6 proc.

„General Motors“ investuos 1 mlrd. dolerių

JAV automobilių gamintoja planuoja investuoti vieną milijardą JAV dolerių ir sukurti per tūkstantį darbo vietų keliose JAV veikiančiose gamybos įmonėse, rašo įtakingas laikraštis „The Wall Street Journal“ (WSJ), remdamasis dviem su gamintojos planais susipažinusiais šaltiniais. Tačiau kokiose konkrečiai gamyklose korporacija sukurs darbo vietų – nepranešama.

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“ (2)

Šį savaitgalį Vilnių pasiekė ypatingas, tik prieš kelis mėnesius visam pasauliui pristatytas, sportinis „Audi RS 3 LMS“ modelis. Išraiškingų kėbulo linkių automobilis į Lietuvą atvežtas norint Lietuvos ir Latvijos „Audi“ tinklo darbuotojams metinėje šio automobilių gamintojo konferencijoje pristatyti vieną naujausių „Audi Sport“ padalinio darbų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Porsche“ salonui Vilniuje – gamintojo įvertinimas (1)

Bendrovei „Prime Auto“, atstovaujančiai „Porsche“ prekės ženklui Lietuvoje, vokiečių koncernas suteikė „Porsche Exclusive Flagship Dealer“ statusą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, nuo šiol „Porsche“ centro Vilniuje klientai galės rinktis individualizuotą įrangą ir nestandartinius apdailos sprendimus, jiems pirmiesiems bus pristatomi išskirtiniai ribotos laidos „Porsche“ modeliai, be to, šiuos automobilius bus galima užsisakyti anksčiau negu kituose salonuose.

„Toyota“ Detroito parodoje pristatė naujos kartos „Camry“ (13)

Detroite (JAV) vykstančioje tarptautinėje parodoje Japonijos kompanija „Toyota“ pristatė Šiaurės Amerikos rinkai skirtą naujos kartos sedaną „Camry“. Anot koncerno atstovų, naujasis modelis sukurtas „nuo švaraus popieriaus lapo“.
Facebook draugai