Suskaičiavo, kurių automobilių likutinė vertė didžiausia

 (94)
Pagal 2015 m. pardavimų rezultatus Rusijos analitinė agentūra „Avtostat“ jau antrus metus iš eilės atliko automobilių likutinės vertės tyrimą. Buvo skaičiuojami likutinės vertės indeksai ir sudarytas automobilių modelių reitingas pagal segmentus, o taip pat ir nustatytos lyderiaujančios automobilių markės standartinėje ir „Premium“ kainų kategorijose.
"Toyota Land Cruiser"
© Gamintojo nuotr.

Standartinių automobilių kategorijoje jau antrus metus iš eilės lydere lieka „Toyota“ (išsaugoma 91,12 proc. pirminės kainos). Kaip rašo autostat.ru, antroji vieta atiteko „Volkswagen“ (90,38 proc.), trečioji – „Renault“ (87,50 proc.).

„Premium“ segmento kategorijoje lydere tapo „Porsche“ (84,82 proc.), antroje vietoje – „Land Rover“ (74,50 proc.), o trečioje atsidūrė praėjusių metų lyderė „Audi“ (72,53 proc.).

Šiam tyrimui atlikti įvertintos naujų automobilių kainos 2012 m. ir 2015 m. tų pačių naudotų automobilių pardavimo kainos. Paskaičiuoti likutinės vertės indeksai ir suformuotas modelių reitingas pagal segmentus.

Sudarant reitingą įvertinta daugiau nei 50 skirtingų lengvųjų automobilių markių ir 2200 modifikacijų atsižvelgiant į kėbulo tipą, variklio darbinį tūrį ir transmisijos tipą.

Be to, buvo tikslinami pardavimų rezultatai visoje Rusijoje ir nevertinami tie modeliai, kurių pardavimų apimtys nesiekė kiekvienam segmentui būtinų minimalių rodiklių.

Tarp konkrečių modelių atskirose klasėse standartiniame segmente nugalėjo „Kia Picanto“ (80,99 proc. Vertės), „Lada Granta“ (83,18), „Volkswagen Golf“ (84,72), „Toyota Camry“ (85,62), „Kia Soul“ (77,69), „Toyota Hilux“ (99,28), „Renault Duster“ (93,35), „Kia Sportage“ (81,22), „Toyota Land Cruiser Prado“ (80,02) ir „Volkswagen Touareg“ (84,90).

Analogiškais nugalėtojais „Premium“ segmente tapo „BMW 1 serija“ (81,73), „BMW 3 serija“ (77,77), „Lexus ES“ (74,85), „Lexus LS“ (67,67), „Audi Q3“ (82,49), „BMW X3“ (79,40) ir „Porsche Cayenne“ (85,43).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Lenktynininkų treniruočių erdvės. Lietuvos atvejis

Kur pasitreniruoti? Toks klausimas tikriausiai kyla daugeliui jaunų žmonių, kurių kraujagyslėmis sruvena ne tik eritrocitai su leukocitais, bet ir šlakelis 98 oktano benzino. Deja, atsakymas kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Rakštis pagrindinėje šalies magistralėje: sprendžia, ką daryti ties Kaunu (39)

Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Didieji darbai, kuomet magistralė taps dukart platesnė, nukelti į kitus metus. Kosmetinių priemonių, kaip pagerinti eismą ties Kleboniškio tiltais, ieškoma šiuo metu. Panašu, kad sprendimai gali nelabai patikti kauniečiams -svarstoma, kad kai kuriomis valandomis gali būti uždaryti išvažiavimai iš Jonavos gatvės į magistralę.

Sunkvežimį Berlyno išpuolyje sulaikęs elektroninis herojus: kaip jis tai padarė? (1)

Po išpuolio Berlyne žiniasklaidoje pasirodė žinutės apie tai, kad tąkart daugybę gyvybių išgelbėjo vilkike įmontuota susidūrimo prevencijos sistema. Kas tai per įranga? Ar jos veikimo algoritmas tikrai turėjo sulėtinti sunkvežimį?

Vilniuje – išskirtinių „Porsche“ modelių ekspozicija (1)

„Porsche“ automobilių gerbėjams Lietuvoje bus pristatyti net penki išskirtiniai legendinio Vokietijos sportinių automobilių koncerno kūriniai. Tiesiai į saloną Vilniuje vos kelioms dienoms iš Vokietijos bus atgabenti abejingų nepaliksiantys „Exclusive“ linijos automobiliai. Juos „Porsche“ centre, Dariaus ir Girėno g. 15, bus galima apžiūrėti tik dvi dienas – nuo gegužės 4 dienos vidurdienio iki gegužės 5 dienos 18 val., rašoma pranešime spaudai.

Ralio ir žiedo senjorai negali be lenktynių (1)

Seniausio mūsų šalies automobilių sporto renginio – ralio „Aplink Lietuvą“ organizatoriai, 2006-aisiais sumanę paįvairinti programą ir surengti lenktynininkų-veteranų mūšį, greičiausiai patys netikėjo, iš butelio išleidžiantys džiną. Prie savo jaunystės laikų „kovinių“ mašinų vairo sėdę garbaus amžiaus pilotai pasirodė tebetrykštą energija ir neabejotinai pasiilgę varžybų. Po šio (re)starto jie kasmet susirenka bent į dvejas-trejas improvizuotas lenktynes. Paskutinės jų „2017 m.Velykinis slalomas“ tradiciškai vyko prabėgus savaitei po didžiųjų pavasario švenčių, rašoma pranešime spaudai.
Facebook draugai