Palyginti su 2013 metais tokia pati 48 procentų pirkėjų dalis galvotų įsigyti hibridinį automobilį, 29 procentai (2 proc. daugiau nei 2013 m.) pirktų gerokai brangesnį iš tinklo hibridinį automobilį ir 21 proc. (taip pat 2 proc. daugiau nei 2013 m.) norėtų pirkti elektromobilį.

Tu tarpu realybėje skaičiai yra visiškai kitokie – tiek 2012 metais, tiek 2015 hibridiniai automobiliai ir elektromobiliai sudarė tik maždaug 3 proc. visų JAV parduodamų naujų automobilių.

Žinoma, šios tendencijos turi keistis, kadangi jauniausia apklaustųjų grupė nuo 18 iki 34 metų labiausiai linkusi rinktis netradiciniais degalais varomus automobilius – 57 proc. norėtų įsigyti hibridinį, 39 proc. – iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį ir 34 proc. – elektromobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)