Antrus metus iš eilės „Subaru“ pelnė garsų „Best Resale Brand“ apdovanojimą už stabilią aukštą savo automobilių išliekamąją vertę, teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai.

„Dėl aukštos visų savo modelių išliekamosios vertės „Subaru“ ir vėl užtikrintai iškopė į sąrašo viršų“, – teigė „Kelley Blue Book“ direktorius Ericas Ibara.

Tyrimas atliktas atsižvelgiant į faktines automobilių išlaikymo išlaidas per 5 metus.

„Kadangi savininkams svarbiausias rodiklis iš tiesų yra automobilio nuvertėjimas, mūsų tyrimas jiems padės priimti geresnį sprendimą renkantis automobilį“, – tvirtino „Kelley Blue Book“ savo spaudos pranešime.

„Šis apdovanojimas byloja, jog mūsų prekės ženklas visame pasaulyje sietinas su stabiliomis mažomis išlaikymo išlaidomis“, – teigė „Subaru Nordic“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)