Jis turi padėti pasiekti, kad po dešimtmečio kasmet nuo „Subaru“ surinkimo konvejerių nuriedėtų po 1 mln. naujų automobilių.

Tiek mašinų tikimasi pagaminti ne tik dabar veikiančioje Japonijos Gunmos gamykloje, bet ir naujose gamyklose: „Subaru“ veiklą pradės ne tik Kinijoje, bet ir Malaizijoje. Šios gamyklos automobiliais turės aprūpinti itin sparčiai augančias šių valstybių rinkas. O veikiančios surinkimo linijos Japonijoje ir toliau tieks produkciją Japonijos, Amerikos ir Europos vairuotojams.

Nuo 2012 m. pavasario tikimasi dvigubai padidinti naujojo „Impreza“ modelio gamybos apimtis, be to, planuojama, kad didelio populiarumo sulauks ir padidinto pravažumo kompaktinės klasės XV modelis.

„Subaru“ atstovai taip pat praneša, kad žada atsisakyti mažų ir mini klasės automobilių gamybos, šiomis mašinos pastaraisiais metais buvo prekiaujama tik Japonijos rinkoje. Tiesa, visai pasitraukti iš šio rinkos segmento „Subaru“ neketina: nuo 2012 m. vidurio mažais automobiliais bus prekiaujama, jie bus užsakomi pas kitus Japonijos gamintojus.

Dalis sutaupytų gamybos pajėgumų bus skirta sportinio kupė gamybai: drauge su „Toyota“ sukurtas BRZ modelis serijiniu būdu bus pradėtas gaminti Gunmos gamykloje 2012 m. pavasarį.

Į gamybos pertvarką Japonijoje „Subaru“ investuoja apie 90 mln. eurų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją