Statistikai suskaičiavo, kur pernai Europoje parduota daugiausiai automobilių

 (5)
Rusijos automobilių rinka, kuri dar 2014 metais užėmė trečią vietą tarp Europos lyderių, praėjusių metų duomenimis nukrito į penktą vietą „Senojo žemyno lygoje“, prieš save praleidusi kylančias Prancūziją ir Italiją, praneša Autostat.ru.
Automobilių surinkimo robotai dirba "Volkswagen" gamykloje
© Vida Press

Rusijos statistikos agentūros „Autostat“ duomenimis, gautais iš nacionalinių Europos automobilių gamintojų asociacijų, automobilių prekybos lydere 2015 metais išlieka Vokietija, kur buvo parduota 3,2 mln. automobilių (5,6 proc. daugiau nei prieš metus).

Kaip pažymi Vokietijos automobilių pramonės asociacija (VDA), tai geriausias rezultatas per pastaruosius 6 metus. Be to, naujų automobilių užsakymų skaičius pernai išaugo 15 proc., o tai parodo dinamišką rinkos plėtrą.

Antroje vietoje liko Didžioji Britanija, kurios rodiklis – 2 mln. 633 tūkst. 503 realizuoti automobiliai (6,3 proc. daugiau). Kaip pažymi Didžiosios Britanijos automobilių gamintojų ir prekeivių asociacija, vietos automobilių rinka 2015 metais pasiekė absoliutų rekordą per visą istoriją, o teigiama dinamika fiksuojama jau ketvirtus metus iš eilės.

Į trečią vietą pakilo Prancūzija, kurioje buvo parduota 1 mln. 917 tūkst. 230 automobilių (6,8 proc. daugiau).

Ketvirtą geriausią rezultatą pasiekė Italija – 1 mln. 574 tūkst. 872 parduoti automobiliai (15,8 proc. daugiau). Kaip pažymi Italijos automobilių gamintojų asociacija (ANFIA), šalies automobilių rinkoje antrus metus iš eilės pastebima teigiama dinamika, 2015 metais augimas pasiekė dviženklį skaičių. Kadangi užsakoma vis daugiau naujų automobilių, galima prognozuoti, kad Italijos automobilių rinka ir toliau augs: tikimasi, kad 2016 metais bus parduota 1,8–1,9 automobilių.

Vertinant automobilių rinką, Rusija nukrito į penktą Europos reitingo vietą.

Šalies statistikos agentūros „Autostat“ vertinimu, pernai Rusijoje buvo parduota apie 1,5 mln. automobilių (36 proc. mažiau).

O štai šeštą vietą užėmusioje Ispanijos rinkoje užfiksuotas didžiausias progresas tarp Europos lyderių – 20,9 proc., iki 1 mln. 34 tūkst. 232 automobilių. Augimą paskatino šalyje įvesta stimuliuojanti subsidijų, skiriamų perkant naujus ekonomiškus automobilius, programa.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Britų sportinių automobilių gamintoją „Lotus“ perka Kinijos „Geely“

Didžiosios Britanijos sportinių automobilių gamintoją „Lotus“ perka Kinijos bendrovė „Geely“, informuoja BBC. „Geely“, kuriai taip pat priklauso britų „London Taxi Company“ ir Švedijos „Volvo Car Group“, perims 51 proc. „Lotus“ akcijų.

„CityBee“ išsiplėtė į pajūrį (2)

Nuo trečiadienio pajūrio gyventojai ir poilsiautojai jau gali naudotis plačiu automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugų „CityBee“ tinklu. Maža to, nuo šiol „CityBee“ automobiliais bus galima važinėti tarp trijų didžiųjų šalies miestų ir pajūrio kurortų, paimant jį viename mieste ir paliekant kitame, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Suabejojo, ar verta finansiškai remti elektromobilių plėtrą Lietuvoje (10)

Tarptautinė ECOVIS grupė, vienijanti daugiau kaip 5000 patyrusių teisininkų, mokesčių ir verslo konsultantų 65 pasaulio šalyse, atliko tyrimą apie tai, kokias finansines paskatas įsigyjat elektromobilius ir hibridinius automobilius taiko skirtingos pasaulio šalys. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, iki 21 tūkst. 450 Eur ­– tiek valstybė kartu su savivaldybėmis skiria gyventojams, įsigijusiems elektromobilius ir atsisakiusiems tradiciniu kuru varomų automobilių Pietų Korėjoje.

JAV valdžia kaltina „Fiat Chrysler“ emisijų klastojimu (4)

JAV valdžia į teismą padavė automobilių gamintoją „Fiat Chrysler“, kaltindama įmonę pardavinėjant automobilius, kuriuose buvo įdiegti įrankiai, skirti apeiti emisijų testus, rašo BBC.

Artėjant vasarai perspėja vairuotojus: vaikai kelyje gali pasielgti neprognozuojamai (12)

Kai įvyksta eismo nelaimė, skaudžiausia išgirsti apie sužalotus arba žuvusius vaikus. Ekspertai, analizuodami tokius įvykius, sako, kad dėl nelaimių dažniausiai kalti ne patys vaikai. O kas iš tiesų kaltas?
Facebook draugai