Statistikai suskaičiavo, kur pernai Europoje parduota daugiausiai automobilių

 (5)
Rusijos automobilių rinka, kuri dar 2014 metais užėmė trečią vietą tarp Europos lyderių, praėjusių metų duomenimis nukrito į penktą vietą „Senojo žemyno lygoje“, prieš save praleidusi kylančias Prancūziją ir Italiją, praneša Autostat.ru.
Automobilių surinkimo robotai dirba "Volkswagen" gamykloje
© Vida Press nuotr.

Rusijos statistikos agentūros „Autostat“ duomenimis, gautais iš nacionalinių Europos automobilių gamintojų asociacijų, automobilių prekybos lydere 2015 metais išlieka Vokietija, kur buvo parduota 3,2 mln. automobilių (5,6 proc. daugiau nei prieš metus).

Kaip pažymi Vokietijos automobilių pramonės asociacija (VDA), tai geriausias rezultatas per pastaruosius 6 metus. Be to, naujų automobilių užsakymų skaičius pernai išaugo 15 proc., o tai parodo dinamišką rinkos plėtrą.

Antroje vietoje liko Didžioji Britanija, kurios rodiklis – 2 mln. 633 tūkst. 503 realizuoti automobiliai (6,3 proc. daugiau). Kaip pažymi Didžiosios Britanijos automobilių gamintojų ir prekeivių asociacija, vietos automobilių rinka 2015 metais pasiekė absoliutų rekordą per visą istoriją, o teigiama dinamika fiksuojama jau ketvirtus metus iš eilės.

Į trečią vietą pakilo Prancūzija, kurioje buvo parduota 1 mln. 917 tūkst. 230 automobilių (6,8 proc. daugiau).

Ketvirtą geriausią rezultatą pasiekė Italija – 1 mln. 574 tūkst. 872 parduoti automobiliai (15,8 proc. daugiau). Kaip pažymi Italijos automobilių gamintojų asociacija (ANFIA), šalies automobilių rinkoje antrus metus iš eilės pastebima teigiama dinamika, 2015 metais augimas pasiekė dviženklį skaičių. Kadangi užsakoma vis daugiau naujų automobilių, galima prognozuoti, kad Italijos automobilių rinka ir toliau augs: tikimasi, kad 2016 metais bus parduota 1,8–1,9 automobilių.

Vertinant automobilių rinką, Rusija nukrito į penktą Europos reitingo vietą.

Šalies statistikos agentūros „Autostat“ vertinimu, pernai Rusijoje buvo parduota apie 1,5 mln. automobilių (36 proc. mažiau).

O štai šeštą vietą užėmusioje Ispanijos rinkoje užfiksuotas didžiausias progresas tarp Europos lyderių – 20,9 proc., iki 1 mln. 34 tūkst. 232 automobilių. Augimą paskatino šalyje įvesta stimuliuojanti subsidijų, skiriamų perkant naujus ekonomiškus automobilius, programa.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (9)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (35)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (46)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus (1)

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (14)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai