„OPC modeliai, tai viso mūsų automobilio asortimento dinamikos lyderiai. Juose atsispindi „Opel” tradicijos automobilių sporte, vokiečių inžinerija, emocionalus dizainas ir savita važiavimo dinamika. Naujasis „Corsa OPC“ parodo aukštus mūsų inžinierių nusibrėžtus standartus mažų sportinių automobilių segmente. Jis atskleidžia, kas yra nuveikta vingiuotuose kalnų keliuose bei lenktynių trasoje, o važiuoti taip smagu, kad net nebesinori iš jo išlipti. Tipinis OPC – tai gryna aistra“, - džiugiai kalbėjo „Opel Group” generalinis direktorius Dr. Karlas-Thomas Neumannas.

Naujosios „Corsa OPC“ pasaulinė premjera numatyta kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje.

„OPC” dizainas: galinga išvaizda

Laikantis OPC tradicijų, naujausias „Corsa” iškarto bus atpažįstamas kaip tikrasis „Opel” techninio tobulinimo centro narys. Be naujos, išskirtinai OPC skirtos ryškiai mėlynos dažų spalvos, „Corsa“ išsiskirs nauju priekio dizainu bei didelėmis oro įsiurbimo angomis. Aliuminio rėmuose esančios angos po priekiniais žibintais, „Corsa“ padaro panašų į jo didesnį brolį sportininką – „Astra OPC“. Nedidelė papildoma anga priekyje, šalia variklio dangčio, suteikia „Corsa OPC“ dar daugiau sportiškumo. Dinamiškų formų šonai su ryškia slenksčių apdaila, puikiai susilieja su automobilio galinėmis linijomis.

„Corsa OPC” sportiškai atrodo ir gale. Oro aptakas ant bagažinės dangčio galimas dviejų formų – subtilus aptakas, kuris montuojamas kaip standartinė įranga bei daug ryškesnė versija, suteikianti galiniam vaizdui dar daugiau galios. Dvigubas dujų išmetimo vamzdis „Remus“ su difuzoriais, prideda sportiškumo ne tik žiūrint į automobilį, bet ir klausantis, kai spustelimas akceleracijos pedalas.

Viduje salonas taip pat su sportiškumo prieskoniu. „Recaro” sportinės sėdynės su optimaliomis šoninėmis atramomis, suteikia keleiviams stabilumo važiuojant posūkiuose, o tai yra labai svarbu. Oda aptrauktas vairas su plokščia apačia, OPC pavarų perjungimo svirtis ir sportiniai pedalai bei OPC charakteringas prietaisų skydelis užbaigia salono dizainą. Be to, vairuotojas niekuomet nepraras puikių įrenginių prijungimo galimybių. „Opel“ išmani „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistema bus galima papildomai bei leis integruoti „Corsa OPC” salone išmanius „Apple iOS” ir „Android“ telefonus.

207 AG ir 280 Nm sukimo momentas

Po gaubtu montuojamas 207 AG benzininis variklis su turbina. 1.6 l variklis pasiekia 245 Nm sukimo momentą esant 1900 – 5800 aps./min., o dar papildomi 35 Nm galimi su slėgio padidinimo funkcija „overboost”. Daug dėmesio skiriama greitesniam maksimaliam sukimo momentui išvystyti bei efektyvesnei sukimo momento kreivei, lyginant su prieš tai buvusios kartos modeliu (maksimalus sukimo momentas buvo pasiektas esant 2250 aps./min., išskirtinėje „Nürburgring Edition” versijoje), o tai reiškia, kad šis automobilis yra daug efektyvesnis, net ir esant mažoms variklio apsukoms.

Šešių laipsnių pavarų dėžė perduoda OPC galią priekiniams ratams. Todėl, naujasis „Corsa OPC“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,8 sek., o maksimalus greitis yra 230 km/val. Nepaisant sportiško charakterio, vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,5 l/100 km.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)