„Škoda“ pristatė naują miesto visureigį

 (17)
Kompanija „Škoda“ ketvirtadienį Stokholme pristatė naują kompaktišką miesto visureigį „Karoq“. Šis modelis čekų markės gamoje pakeis lietuviams puikiai pažįstamą „Yeti“, kuris kol kas dar bus gaminamas tam tikroms rinkoms.
"Škoda Karoq"
© Gamintojo archyvas

„Karoq“ parametrai: ilgis – 4382 mm, plotis – 1841 mm, aukštis – 1605 mm, o atstumas tarp ašių – 2638 mm (arba 2630 mm versijoje su visų ratų pavara). Tad šis krosoveris bus vienas kompaktiškiausių rinkoje. Tačiau bagažinės tūris sieks 521 l, o sulanksčius galines sėdynes – ir visus 1630 l.

Be to, „Škoda“ pažymi, kad galines sėdynes galima atskirai po vieną išimti, o pašalinus jas visas bendras bagažo tūris išaugs net iki 1810 l.

Automobilis sukurtas ant „Škoda“ markę valdančio „Volkswagen Group“ koncerno modulinės platfomos MQB, kurios pagrindu gaminami ir „Volkswagen Tiguan“, „Seat Ateca“ ar tas pats didesnysis brolis „Škoda Kodiaq“.

Naujajame „Karoq“ bus galima užsakyti aktyvią pakabą su keturiais galimais darbo režimais, tarp kurių bus ir speciali parinktis bekelei. Be to, elektronika pati aktyvuos sportinį režimą, jeigu vairuotojas ilgesnį laiką važiuos dinamiškai ir mėgins sportiškai įveikti posūkius.

Automobilyje kol kas bus montuojami penki varikliai: du benzininiai ir trys dyzeliniai. Bazinės versijos agregatas – trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio turbomotoras, išvystantis 115 AG galią. Taip pat bus galima rinktis naują „Volkswagen Group“ 1.5 litro variklį, generuojantį 150 AG galią ir turintį cilindrų atjungimo funkciją. Su šia jėgaine „Karoq“ nuo 0 iki 100 km/val. galės pagreitėti vos per 8,4 sek.

Dyzelinių variklių pasiūloje: 1.6 ir 2 litrų agregatai, pasiekiantys nuo 115 iki 190 AG ir nuo 250 iki 400 Nm sukimo momentą. Su galingiausiuoju motoru krosoveris 100 km/val. greitį pasiekia per 7,8 sek.

Varikliai bus poruojami su šešių pavarų mechaninėmis arba septynių pavarų automatinėmis (DSG) greičių dėžėmis.

Įrangos sąraše minimi LED dienos šviesos, virtualus prietaisų skydelis, adaptyvi greičio palaikymo sistema, bekontaktė bagažinės atidarymo funkcija ir saugumo paketas: aklųjų zonų stebėjimo, eismo juostos laikymosi, kelių ženklų atpažinimo ir avarinio perspėjimo technologijos.

Taip pat žadama, kad aukščiausios komplektacijos multimedijos sistemoje „Columbus“ dalį funkcijų bus galima valdyti gestais – kaip naujausioje „Volkswagen Golf“ versijoje.

Kol kas automobilio kainos dar nėra žinomos.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.

Kas 9-as į šalį įvežamas automobilis turės būti sunaikintas (20)

Nuo šių metų liepos 3 d. Lietuvos muitinei patikrinus apie 1,3 tūkst. naudotų automobilių, iš jų, pirminiais duomenimis, 149 – arba 11 proc. – pripažinti atliekomis. Tai reiškia, kad pastarieji į Lietuvą importuoti automobiliai turi būti sunaikinti arba sutvarkyti kaip atliekos.

Amerikietiškų automobilių importuotojai šaukia SOS: mūsų verslas žlugdomas (322)

Daužtų automobilių, atgabentų iš JAV, remontu užsiimantys verslininkai šaukia SOS. Liepą daugelis tokių automobilių pradėti vertinti kaip atliekos ir jų nebegalima išvežti iš uosto. Taip esą žlugdomas jų verslas.

„Ford“ samdo uostymo ekspertus, kad įtiktų naujų automobilių kvapo nemėgstantiems kinams (4)

Vakarų Kinijoje esančioje laboratorijoje, kurioje pristatyta stiklinių buteliukų, stovi įvairiausi prietaisai, kompanija „Ford Motor“ pasitelkė dar vieną būdą pritraukti daugiau pirkėjų – uoslę.
Facebook draugai