Nepaisant atsargių „Mitsubishi“ prognozių, „Outlander PHEV“ greitai pralaužė nepasitikėjimo ledus ir Europoje, kur per pusantrų metų nuo modelio pasirodymo prekyboje, užsakymų skaičius jau viršijo 20 000.

„Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės yra elektromobilis su papildomu varikliu.

Tiesa, naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energiją, elektra įkraunamo hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų 53 kilometrus. Tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai, įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus, vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas. Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar elektros energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.

„Kadangi Vakarų Europoje šis automobilis pasirodė anksčiau ne pas mus, savo klientams galime pateikti autoritetingų šaltinių ilgalaikių bandymų išvadas. Jos panašios ir labai palankios „Outlander PHEV, kuris iš kitų elektromobilių išsiskiria tuo, kad kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Oulander“ ir nereikalauja jokių specifinių sąlygų. Turint galvoje, kad elektromobiliams tinkama infrastruktūra Lietuvoje dar tik kuriasi, PHEV yra puiki alternatyva standartiniam elektromobiliui“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Įdomu, kad iš išorės PHEV beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal kiek daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirti lengvo lydinio ratlankiai išorėje, unikalus prietaisų skydelis, specifinė pavarų perjungimo svirtis ar daugiau odos viduje, bet tai - viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas. O „Inchcape Motors“ salonuose „Outlander PHEV“ kaina prasideda nuo 49,9 tūkst. eurų.

Visais ratais varomas „Outlander PHEV“ taip pat išsiskiria itin žema CO2 emisija, o jo gebėjimų kelyje, tylaus važiavimo ir įveikiamo atstumo kombinacija padeda jam išskirti tiek iš elektromobilių, tiek iš hibridų būrio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)