Pasak kelionės organizatoriaus, daugiau nei 2000 km kelionę įveikti turės 20 a. pradžios gamybos automobiliai (šiame auto žygyje dalyvaus ir seniausias automobilis – 1908 metų gamybos „Colibri“), kurie judės iki 45 km/val. greičiu. Jais bus aplankytos 5 valstybės ir daugiau nei 10 miestų. Gegužės 15 d. apie 10 tokių automobilių planuoja pajudėti Vilniaus link iš Paryžiaus arba Briuselio. Lietuvoje prie jų ketina prisijungti ir mūsų šalies senovinių automobilių gerbėjai bei kolekcininkai.

„Man labai patinka Vilnius – čia daug puikių pastatų, išskirtinė architektūra, daug kultūros. Džiaugiuosi, kad būtent čia – mūsų kelionės pabaiga“, – sakė R. Burkartas.

Reinhardas Burkartas

Kelionės dalyviai artės prie Vilniaus per Kaliningradą, Klaipėdą, Kauną. Kiekviename Lietuvos mieste žygeiviai ketina pernakvoti.

„Dėkoju kelionės organizatoriams, kad finišuoti pasirinko Vilnių. Linkiu kuo rečiau lankytis autoservisuose, linkiu puikių įspūdžių ir malonių akimirkų – tiek kelionėje, tiek atvykus į Lietuvos sostinę“, – sveikino Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

Šios iniciatyvos metu Hamelno senovinių automobilių draugija siekia supažindinti su 20 a. pradžios automobilizmo istorija, su Europa ir Hamelno miestu, taip pat su viduramžiais garsėjusiu „Fleitininko iš Hamelno“ (Žiurkių gaudytojo) legenda, 20 a. 1–3 dešimtmetyje klestėjusia, beveik pirmąja Vokietijoje automobilių gamykla.

Kelionės organizatoriai ir dalyviai taip pat turi itin kilnią socialinę misiją – kiekviename mieste aplankyti vaikų namus ar dienos globos įstaigas, pabendrauti su vaikais ir juos paremti.

Kelionės pabaiga numatoma birželio 6 d. Vilniaus Rotušės aikštėje, kur 12.00 val. bus sutikti kelionės dalyviai ir jų automobiliai – jais galės pasigrožėti vilniečiai ir miesto svečiai. Sutikimo šventėje planuoja dalyvauti ir Hamelno miesto vadovas, vyks legendos apie žiurkių gaudytoją vaidinimas, kurį pastatė Širvintų vaikų dienos centro auklėtiniai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)