„Automobilių sportas yra giliai įleidęs šaknis į mūsų prekinį ženklą. Seat gali pasigirti ilgesne nei 40 metų dalyvavimo automobilių sporte istorija. Rengdami „Seat Leon Eurocup“, savo motyvuotoms komandoms ir entuziastingiems gerbėjams visoje Europoje mes siūlome išties įdomią galimybę“, - sakė Seat S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Seat Leon“ buvo vienas sėkmingiausių pastarojo meto lenktynėms skirtų kėbulinių automobilių. 2008 ir 2009 metais jis pelnė WTCC (Pasaulio kėbulinių automobilių čempionatas) nugalėtojo titulus, o „Seat Leon Supercopa“ ir „Eurocup“ buvo vieni populiariausių kėbulinių automobilių monotaurių, kai lenktyniaujama su vienodais vieno gamintojo automobiliais. „Supercopa“ čempionatas buvo rengiamas nuo 2003 iki 2013 metų net 8 šalyse, o „Eurocup“ – nuo 2008 iki 2010 metų 9 šalyse.

„Seat Leon Cup Racer“ sužavės iš pirmo žvilgsnio – jo „raumeningas“ agresyviai atrodantis kėbulas, užkeltas ant didžiulių 18 colių ratų. Automobilio priekis buvo sukurtas taip, kad garantuotų optimalų aerodinaminį efektyvumą bei maksimalų oro srautą aušinti varikliui ir stabdžiams. Iškilios ratų arkos su angomis gale pagerina keturių stūmoklių stabdžių sistemos vėsinimo efektą. Smarkiai praplatinti slenksčiai puikiai dera su priekiniu oro aptaku, o galinis difuzorius ir dviejų pakopų oro aptakas ant stogo skirti generuoti maksimalią prispaudimo jėgą, važiuojant dideliu greičiu posūkiuose.

Nepaisant didelių perdirbimų, „Seat Leon Cup Racer“ išsaugojo originaliojo „Leon“ bruožus – įspūdingus priekinius LED žibintus su dienos šviesos žibintais bei galinius LED žibintus. Stogo linijos kontūrai taip pat išliko tokie pat, kaip ir serijinio modelio.

Sumažinus kėbulo svorį, saugumą automobilio viduje garantuoja tvirti saugos lankai. Optimalų saugumą taip pat užtikrina lopšio formos sportinės sėdynės su HANS sistema, saugančia galvą ir kaklą. Pagrindinė salono forma išliko tokia pat, kaip ir serijinio modelio, tik valdymo mechanizmai bolide išdėstyti ant vairo, o informacija matoma TFT skystųjų kristlų ekrane priešais jį. Toks išdėstymas užtikrina, kad pilotas visuomet galės preciziškai tiksliai valdyti automobilį.

„Leon Cup Racer“ bolido širdis – galingas dviejų litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Didžiausia jo galia siekia 330 AG, o maksimalus sukimo momentas – 400 Nm. Priekinę automobilio ašį suka 6 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė, valdoma prie vairo esančiais jungikliais, bei elektronikos valdomas blokuojamas diferencialas.

Preliminari „Leon Cup Racer“ kaina be mokesčių sieks apie 70 tūkst. eurų (241,7 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)