Atliekant naujausius Europos naujų automobilių įvertinimo programos (European New Car Assessment Program, NCAP) testus, „Polo“ išbandytas imituotoje avarijoje su barjeru, į kurį trenkėsi važiuodamas 64 km/val. greičiu. Avarijos metu keleivių erdvė liko beveik nepažeista. Bandomųjų lėlių sužalojimai parodė, kad „Polo“ gavo aukščiausius įvertinimus pačiose svarbiausiose kategorijose: keleivių ir vaikų apsaugoje.

Tvirta kėbulo konstrukcija kartu su kitais patikimais elementais irgi turėjo nemenkos įtakos šiam rezultatui. Ekstremalus naujojo „Polo“ tvirtumas kartu su kitais elementais pasiektas naudojant didelio ir itin didelio stiprumo plienus šoninėse kėbulo dalyse ir aplink pėdas. Itin tvirta buferio sija priekyje užtikrina smūgio jėgos išskaidymą.

Pranešime spaudai rašoma, kad pėsčiųjų saugumas yra toks pat svarbus, kaip ir keleivių. Į pėsčiųjų saugumo reikalavimus buvo atsižvelgiama dar tik pradedant naujojo Polo kūrimo procesą. Todėl atsirado vadinamoji „arfa“, naujai sukurta metalinė forma už priekinio buferio, suteikianti erdvės deformacijoms, kad būtų maksimaliai sumažinta galima žala kojoms.

Elektroninės saugumo ir pagalbos sistemos, kurios irgi padeda išvengti avarijų ar sužeidimų, taip pat įvertintos „EuroNCAP“ bandymuose. Viena iš svarbiausių pagalbos sistemų – elektroninė stabilumo programa ESP – standartinė visuose „Polo“ automobiliuose. Papildomos standartinės įrangos pakete yra tokios sistemos kaip labai efektyvus diržo ir oro pagalvės derinys, taip pat priekiniai galvos atlošai, apsaugantys nuo kaklo sužalojimo ir padidinantys bendrą saugumo lygmenį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją