Balandžio 21-ąją duris atversiančioje Šanchajaus automobilių parodoje „Audi“ pristatys naują koncepcinį automobilį. Tai – „Audi etron Sportback“ vardu pavadintas elektra varomas „Gran Turismo“ stiliaus keturduris kupė, rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai.
"Audi e-tron Sportback"
© Gamintojo archyvas

Teigiama, jog koncepcinio „Audi e-tron Sportback“ bendra sistemos galia sieks 320 kW, viena akumuliatoriaus įkrova bus galima nuvažiuoti iki 500 km, o kelią apšvies vieni pažangiausių žibintų pasaulyje. Neseniai vykusioje spaudos konferencijoje „Audi AG“ valdybos pirmininkas Rupertas Stadleris pažadėjo, kad 2018-ieji taps „Audi“ elektrinio mobilumo proveržio metais.

Pravėrus Šanchajuje debiutuojančio „Audi e-tron Sportback“ kupė dureles, atsiveria šviesiais apmušalais puoštas erdvus salonas. Vos užmetus žvilgsnį, į akis krenta itin asketiško valdymo priemonių rinkinio ir LCD ekranų (kai kurie iš jų – jutikliniai) derinys. Įvairių dydžių ir formų ekranai išdėstyti visame salone – centrinėje konsolėje, priekinėse durelėse ir net vietoje įprastinio rodmenų skydelio. Ekranuose pateikiama išsami informacija, užtikrinanti sklandžią sąveiką su borto sistemomis.

Įprastus galinio vaizdo veidrodėlius pakeitė nedidelės vaizdo kameros. Šis neįprastas konstrukcinis sprendimas leido atsisakyti į šonus atsikišusių masyvių korpusų, taip padidinat kėbulo aptakumą ir beveik visiškai eliminuojant vadinamąją akląją zoną.

Minėtų galinio vaizdo kamerų vaizdas rodomas durelėse sumontuotuose puikiai matomuose ekranėliuose, kurių vieta parinkta taip, kad jie būtų į įprastą galinio vaizdo veidrodėlį žiūrinčio vairuotojo žvilgsnio aprėptyje. Šią technologiją „Audi“ specialistai laiko techniniu anonsu ir neatmeta jos pritaikymo kituose modeliuose galimybės.

Naujajame „e-tron Sportback“ kupė įdiegtas ilgalaikėje „Audi“ elektrinio mobilumo strategijoje patvirtintas pavaros mechanizmas, kurį sudaro net 3 elektros varikliai. Vienas jų sumontuotas priekiniame tilte ir suka priekinius ratus. Kiti du patalpinti galinio tilto konstrukcijoje ir teikia judesį galiniams ratams.

"Audi e-tron Sportback"
"Audi e-tron Sportback"
© Gamintojo archyvas

Tokia konstrukcija įprastą kupė paverčia „Audi“ modeliams itin būdingu „quattro“ automobiliu su visų varomų ratų sistema. Bendra trijų variklių galia – 320 kW, tačiau, įjungus specialų režimą, galimas trumpalaikis jos padidinimas iki 370 kW. 100 km/val. greitį elektromobilis pasiekia per 4,5 sek.

Vertinant pagal elektromobiliams skirtą NEDC metodiką, 95 kWh talpos akumuliatoriaus įkrova užtikrina iki 500 km ridą.

Kaip ir anksčiau pristatytame „e-tron quattro“ SUV koncepte, didžiulis skysčiu aušinamas ličio jonų eigos akumuliatorius įrengtas keleivių salono grindyse. Šis sprendimas užtikrina žemą automobilio svorio centrą ir tolygų (santykiu 52:48 (priekis/galas) svorio pasiskirstymą tarp ašių. CCS kombinuoto įkrovimo sistema užtikrina galimybę įkrauti akumuliatorių tiek iš pastovios, tiek iš kintamos srovės šaltinio.

Naujojo koncepto apšvietimo sistema – dieną ir naktį šviečiantis inovacijų komplektas. Priekinių ir galinių žibintų blokai – „Matrix LED“ tipo, lazerinių ir OLED diodinių šviesos šaltinių derinys. Šviesos srauto formavimo ir paskirstymo procesus valdo specializuoti į aplinkos apšviestumą reaguojantys valdikliai.

Be to, „Audi e-tron Sportback“ koncepto žibintai atlieka ne tik apšvietimo, bet ir šviesos komunikacijos su aplinka funkciją, t.y., siunčia šviesos signalus. Pastaruosius, atsižvelgiant į eismo sąlygas ir automobilio padėtį bei vairavimo situaciją, taip pat parenka išmanūs valdikliai arba įjungia pats vairuotojas.

Kartu su dienos šviesos lemputėmis abiejuose priekinių žibintų blokuose dinaminei šviesos signalizacijai rezervuotas maždaug 250 LED diodų sudarantis žibinto segmentas, galintis šviesti įvairius ženklus arba formuoti dekoratyvinį šviesos srauto raštą automobiliui važiuojant.

Įspūdingi žibintų blokai remiasi į pakeisto dizaino aštuoniakampio formos „Singleframe“ stiliaus groteles. Elektros variklių aušinimui reikia mažiau oro, todėl įprastas radiatoriaus groteles ir oro įsiurbimo kiaurymes galima labai sumažinti, o kai kurių net atsisakyti. Tačiau „Audi“ inžinieriai ir dizaineriai padirbėjo išsaugodami atpažįstamus automobilio priekinės dalies bruožus, įskaitant legendinę keturių žiedų emblemą ir tuo pačiu metu prisitaikydami prie elektromobilių kūrimo specifikos.

Kiti atpažįstami priekinės dalies „Audi“ dizaino bruožai – variklio gaubtas, priderintas prie šiek tiek išpūstų priekinių sparnų su masyviomis ratų arkomis. „Audi“ kėbulo dizaineriai tvirtina, jog kuriant „e-tron Sportback“ koncepto priekinę dalį pavyko labai pagerinti jos aptakumą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kitu vardu, bet beveik tuo pačiu pavidalu sugrįžta įspūdingas automobilis (2)

Ar pamenate „ Fisker Karma “ automobilį? Tai buvo mašina, kurią vieni dievino, o kiti nekentė....

„Tesla“ – nulaužta (3)

Ankstesniame „Black Hat“ konferencijos pranešime „ Kaspersky Lab “ ekspertai atskleidė, kaip...

Tyrimas: Lietuvos gyventojai degalams išleidžia mažiausiai Baltijos valstybėse (31)

Naujausias tarptautinis tyrimas rodo, kad Lietuvos gyventojai degalams išleidžia mažiausiai...

Enduro motociklų gerbėjus sukvietė į BMW mokymus (7)

Vienas žinomiausių pasaulyje didelių kelioninių enduro motociklų gamintojų „ BMW...

Kaip greitai lietuviai persės į hibridinius ar elektrinius automobilius (143)

Dabar viskas atsiremia į kainą, nes naujas vidutinės klasės elektromobilis kur kas brangesnis nei...

Top naujienos

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis Šiaurės ir Pietų Korėjose užkariauja pasaulį: sunku sulaikyti ašaras

Prieš metus DELFI publikuotas keliautojo Jokūbo Laukaičio sukurtas vaizdo reportažas apie...

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (248)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (129)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (10)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi? (1)

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...