Žadama, kad ši nauja, be vairuotojo galinčio važiuoti automobilio koncepcija pakeis mašiną į biurą ir susitikimų vietą. Teigiama, kad tai bus ateities vizija, kai vairavimui nebereikės švaistyti laiko ir žmonės galės jį skirti tam, kam labiausiai nori.

Kartu su „Regus“ kompanija sukurta automobilio koncepcija sieks padėti žmonėms dirbti kelyje bei įrodyti, kad automobilis gali tapti vadinamąja „trečiąja darbo vieta“ (po biuro ir namų).

„XchangE“ yra elektrinis sedanas, suprojektuotas kaip vieta, skirta darbui, susitikimams ar atsipalaidavimui. Jo salone galima jaustis tarsi įsitaisius lėktuvų verslo klasės sėdynėse. Dvi priekinės sėdynės gali būti atsuktos į galą, sukurdamos darbo erdvę keturiems žmonėms. Vairas gali būti perkeltas į prietaisų skydą tam, kad nebūtų trukdoma žmonėms, sėdintiems ant priekinių sėdynių.

Važiuodami keleiviai turės galimybę dirbti, rengti susitikimus ar tiesiog pramogauti naršydami internete, žiūrėdami filmus, žaisdami žaidimus ar klausydamiesi muzikos. Jie galės prisijungti prie savo biuro ar darbo duomenų, rodyti pristatymus kitiems keleiviams naudodamiesi nešiojamuoju kompiuteriu, ar derėtis patogioje uždaroje erdvėje. Rezultatas – patogi, patikrinta erdvė, kuri eismo spūstis kelyje pavers į produktyvų laiką biure.

Tuo metu jutiklių sistemos ir kompiuterinis vairuotojas veža dirbančius keleivius saugiai bei sklandžiai į numatytą vietą.

Teigiama, kad toks savaeigis automobilis padeda žmonėms užsiimti verslu kelyje, jis taip pat suteikia galimybę lanksčiam tvarkaraščiui. Pabaigę verslo reikalus bet kurioje vietoje ir bet kuriuo laiku, verslininkai namo parsineš žymiai mažiau darbo ir galės daugiau laiko praleisti su šeima.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)