„Manome, kad „Twizy“ bus itin gerai parduodamas, kaip ir įprasti mūsų modeliai“, – sakė „Renault“ produkto vadovas Yvanas Capelle'as.

„Twizy“ turi keturis ratus, tačiau siaurą kėbulą, tad keleivis sėdi už vairuotojo. Gamintojai įsitikinę, kad tokia šio modelio forma bus vertinama kaip saugesnė motorolerio alternatyva, kuri sudomins pirkėjus Europos didmiesčiuose, apkrautuose transporto spūsčių.

„Mūsų tyrimai rodo, kad motoroleriai yra vertinami kaip vienintelė išeitis, norint po miestą keliauti ne viešuoju transportu“, – teigė Y.Capelle'as.

Su „Renault Twizy“ yra lengviau manevruoti prigrūstose miestų gatvėse ir lengviau rasti vietą sustoti, lyginant su įprastais automobiliais. Be to, šis modelis turi saugumo įrangą, būdingą automobiliams, pavyzdžiui priekinę saugos oro pagalvę ir saugos diržus.

„Twizy“ sumontuotų dviejų elektros motorų galia prilygsta 125 kub.cm motoroleriui. 45 km/val. greitį pasiekiančia transporto priemone daugelyje Europos valstybių galima važinėti be vairuotojo pažymėjimo. Pigiausia „Twizy“ versija kainuoja nuo 6990 eurų (24,1 tūkst. Lt), tačiau papildomai dar teks mokėti po 50 eurų (173 Lt) per mėnesį už baterijų nuomą.

„Renault“ teigimu, per 3,5 valandos įkrovus bateriją su „Twizy“ galima nuvažiuoti 100 km.

Gamintojo atstovai įsitikinę, kad „Twizy“ pardavimai turėtų perkopti 10 tūkst. vnt. per metus, o jeigu šį modelį lydės sėkmė, gamybos apimtis esą „galima lengvai padidinti iki 50 tūkst. vnt. kasmet“.

Tai yra trečiasis „Renault“ serijinis elektromobilis po „Fluence“ sedano ir komercinio „Kangoo“. Šiemet dar rinkoje debiutuos ir elektrinis „Zoe“, su kuriuo „Renault“ sieja didžiausias viltis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)