Turbokompresorinis keturių cilindrų „Eenergy TCe 115“ 1.2 l darbinio tūrio variklis 2012 m. pirmąjį pusmetį bus pradėtas montuoti „Megane“ ir „Scenic“ automobiliuose, kuriuose palaipsniui pakeis 1.6, 110 AG (K4M tipo) variklį. Palyginus su pastaruoju, jo charakteristikos bus geresnės, nepaisant 25 procentų mažesnio darbinio tūrio. Naujo agregato galia sieks 115 AG (5 AG daugiau), maksimalus sukimo momentas – 190 Nm (40 Nm daugiau), esant 1 750 aps./min.

Teigiama, kad jis bus 25 proc. ekonomiškesnis ir 100-ui km sutaupys apie 1,5 l degalų, lyginant su varikliu, kurį jis pakeičia.

Gamintojų teigimu, „Energy TCe“ variklių šeima žymi naujos „Renault“ benzininių variklių strategijos pradžią. Planuojama, kad 2015 m. šie varikliai sudarys 85 proc. Europoje parduodamų „Renault“ benzininių variklių.

Pagrindinis „Renault“ asortimento variklis, 1.5 „dCi“, yra montuojamas viename iš trijų šios markės automobilių – nuo „Twingo“ iki „Laguna“. 2010 metais buvo pagaminta beveik vienas milijonas šių variklių. Nauja pakeista variklio versija, prieš pradedant ją montuoti į kitus grupės gaminamus automobilius, iš pradžių bus montuojama į „Megane“ automobilių gamą.

Gamintojai šį variklį patobulino, maksimalų sukimo momentą padidino 20 Nm, iki 260 Nm, kuris pasiekiamas nuo 1 750 sūkių per minutę. Ir galia nepakito (110 AG, esant 4 000 aps./min.), dabar jis bus gerokai ekonomiškesnis. Pavyzdžiui, „Megane Energy dCi 110“ versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 4 l/100 km, o CO2 emisija – mažesnė nei 100 g/km.

Europoje automobiliais su naujais varikliais bus pradėta prekiauti 2012 m. pradžioje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją