„Renault“ plečia lengvųjų komercinių automobilių gamą

 (1)
Neseniai pristačiusi naująjį „Renault Master“, Prancūzijos automobilių gamybos kompanija „Renault“ pateikia dar du atnaujintus modelius – „Renault Kangoo Express Maxi“ ir naująjį „Renault Trafic“. Papildydama rinką šiais automobiliais, „Renault“ taps vieninteliu gamintoju, siūlančiu trijų skirtingų dydžių to paties modelio lengvuosius komercinius automobilius: „Kangoo Express Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Express Maxi“, rašoma gamintojo pranešime.
Renault Kangoo modeliai
© Gamintojo nuotr.

„Renault“ jau 12 metų yra lengvųjų komercinių automobilių lyderė Europoje, o 2009 m. kompanija užėmė 14,8 proc. šios Europos rinkos. Siekdama ir toliau pateikti įvairiausius verslo klientų poreikius tenkinančius modelius, „Renault“ sukūrė „Renault Kangoo Express Maxi“, kuris yra 39 cm ilgesnis nei „Kangoo Express“, todėl jame gerokai daugiau vietos kroviniams.

4,60 m ilgio naująjį „Renault Kangoo Express Maxi“ galima rinktis su 2 arba 5 sėdynėmis. Daugiausia vietos kroviniams yra versijoje su dviem sėdynėmis. Kai keleivio sėdynė sulankstoma, automobilyje galima talpinti iki 4,6 m3 (iki 800 kg) krovinių, kurių ilgis gali būti iki 2,9 m, t.y. 40 cm ilgesnis ir 1 m3 didesnis, nei galima sutalpinti į „Kangoo Express“.

„Renault Kangoo Express Maxi“ versija „Cabine Approfondie” su penkiomis sėdynėmis talpina iki 1,43 m ilgio (2,05 m ilgio sulanksčius galines sėdynes) krovinius. „Renault Kangoo Express Maxi“ versija „Crew Van“ talpina iki 1,33 m ilgio (2.2 m ilgio sulanksčius galines sėdynes) krovinių, kurių svoris gali būti iki 740 kg. Šis modelis itin lankstus, jo galinės sėdynės gali būti sukonfigūruotos į keturias skirtingas pozicijas.

Visos „Renault Kangoo Express Maxi“ versijos yra su slankiojančiomis durimis, pasižymi ergonomišku interjeru bei kurą taupančiais varikliais. 3,1 m ilgio važiuoklės bazę turintis automobilis manevringas bei pasižymi stabilia laikysena kelyje. 1,82 m aukščio automobilis pakankamai kompaktiškas parkavimui miestų centruose esančiose automobilių parkavimo vietose. Į visus „Renault Kangoo“ bei kitus „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių modelius nuo šiol yra montuojama „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema, suteikianti verslo klientams galimybę optimizuoti kelionių maršrutų planavimą bei mažinti kuro išlaidas.

„Renault Kangoo Express Maxi“ su 1,5 dCi 85 dyzeliniu varikliu sunaudoja vidutiniškai 5,3 l/100 km. Mieste kuro taip pat sunaudojama mažiau nei 6 l/100 km. Ši variklio versija galima ir dviviečiame, ir penkiaviečiame modeliuose. Balandžio pabaigoje planuojamą pristatyti naująjį „Renault Kangoo Express Maxi“ kompanija „Renault“ gamins MCA Maubeuge gamykloje Prancūzijoje.

Naujasis „Trafic“ dar ekonomiškesnis

Pernai „Renault Trafic“ buvo vienas iš trijų labiausiai perkamų automobilių savo segmente Europoje, užimdamas 13,5 proc. šios rinkos. Pristatomas naujasis „Renault Trafic“ dar komfortiškesnis ir ekonomiškesnis bei geriau pritaikytas šiuolaikiniams klientų poreikiams.

Naujajame „Renault Trafic“ įmontuota įvairi keleiviniams automobiliams būdinga įranga, suteikianti vairuotojui žymiai daugiau komforto: automatinė klimato kontrolės sistema, „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema su „IQ Routes™“ technologija, plati audio sistemų gama, apimanti ir Bluetooth automobilio laisvu rankų įrangą su MP3 grotuvu, greičio valdymo sistema bei greičio ribotuvas. Kuriant automobilio interjerą buvo atnaujintas prietaisų skydelio dizainas, įmontuoti chromuoti grioveliai instrumentams, parinkti mėlynos „Elba” spalvos apmušalai. Nauja „Acier“ pilka išorės spalva pakeitė buvusią raudoną „Cerise“.

2.0 l dCi naujojo „Trafic“ variklis sunaudoja žymiai mažiau kuro. 2.0 dCi 115AG variklis sunaudoja 0,8 l/100 km kuro mažiau, nei pirmtakas ir išmeta 195g/km CO2 (versija su rankine pavara). 2.0 dCi 90AG ir 2.0 dCi 115AG varikliai galimi su dyzelino dalelių filtru. Tepalų keitimo intervalas padidintas iki 40 000 km (arba kas du metus).

Elegantiškiausius atnaujintos „Trafic“ automobilių gamos dizaino bruožus įkūnija juodos spalvos keleivių pervežimui skirta ribota serija „Black Edition“. „Passenger Privilège“ versijos pagrindu pagamintas „Black Edition“ išsiskiria prašmatnumu. Šis prabangaus dizaino mikroautobusas yra skirtas VIP transporto kompanijoms. „Black Edition“, šalia kitos iš „Passenger Privilège“ modelio paveldėtos įrangos, taip pat pasižymi išskirtine juoda metalo spalva, 16-colių aliuminio ratais (priklausomai nuo rinkos), oda apsiūtu vairu bei kita specialia šio modelio apdaila.

Nuo pirmojo „Renault Trafic“ pristatymo 2001 m. iki šiol yra parduota apie 1,1 mln. šio modelio automobilių visame pasaulyje. Šis modelis parduodamas kaip „Renault Trafic“, „Nissan Primastar“ ir „Opel/Vauxhall Vivaro“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (9)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (35)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (46)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus (1)

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (14)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai