„Renault“ kol kas neatskleidžia nei kaip naujasis modelis vadinsis, nei kada tiksliai jis pasirodys. Žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad šis modelis bus pristatytas liepos pradžioje, o prekyba prasidės rugsėjo mėnesį.

Prancūzijos gamintojas tikisi, kad akį traukianti išvaizda, nauja platforma bei prabangūs akcentai leis naujajam modeliui sėkmingiau konkuruoti mažėjančiame Europos vidutinių automobilių segmente. Būsimas modelis naudos „Renault“-„Nissan“ Bendros modulinės šeimos (Common Module Family, CMF) architektūrą. „Renault“ vadovas Carlosas Ghsonas tikisi, kad CMF architektūra suteiks mąsto pranašumą ir pagaliau leis gauti patenkinamą pelno maržą.

Naujojo „Renault“ modelio laukia rimti iššūkiai: jam teks konkuruoti su naujais „Volkswagen Passat“, „Ford Mondeo“ bei „Škoda Superb“ modeliais bei varžytis su prestižiniais vidutiniais automobiliais. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europos vidutinio dydžio automobilių rinka nusmuko net 41 proc., iki 543 tūkst. vnt. „Laguna“ šioje klasėje užėmė 10 vietą, jos pardavimai, neskaitant kupė versijos, sumažėjo 7 proc., iki 15 tūkst. vnt. „Laguna“ kupė pardavimai sumažėjo 39 proc., iki 900 vnt., o „Latitude“ smuktelėjo 16 proc., iki vos 508 vnt.

Rinkos analitikai pastebi, kad konkurencija vidutinių automobilių segmente dabar yra labai arši, tačiau „Renault“ turi apginti savo pozicijas, kad išsaugotų verslo klientus. Naujasis modelis „Renault“ pravers ir Azijos rinkose, kur pirkėjai noriai renkasi didelius ir vidutinius sedanus.

Ianas Fletcheris iš „IHS Automotive“ prognozuoja, kad „Laguna“ ir „Latitude“ įpėdinio pardavimai Europoje kitais metais gali pasiekti 45 tūkst. vnt. Jis spėja, kad „Renault“ šiam modeliui gali suteikti visiškai naują vardą ir taip viską pradėti iš pradžių.