Jeigu šis sumanymas bus įgyvendintas, „Renault“ grupės automobilių gamyba bus skirstoma taip: „Dacia“ – pigiausia markė, „Renault“ – masinė markė, o „Initiale Paris“ ir „Alpine“ atitektų nišinių prestižinių ir sportiškų modelių markės vaidmuo.

Neabejojama, kad tokį „Renault“ sumanymą paskatino „Citroen“ DS serijos modelių sėkmė. Be to, naujos markės sukūrimas leistų tikėtis didesnės sėkmės Kinijos rinkoje, kuri esą itin vertina prašmatnius prancūziškus gaminius.

Vienas „Renault“ vadovų Carlosas Tavaresas patvirtino, kad svarstymas dėl „Initiale Paris“ vyksta, o sprendimas bus priimtas iki metų pabaigos.

„Renault“ pirmą kartą „Initiale“ pavadinimą panaudojo dar 1995 m., kai buvo pademonstruota prabangaus automobilio koncepcija. Prancūzai tuomet svajojo pradėti gaminti aukštesnės klasės automobilius, tačiau iš tokio plano atsirado tik „Avantime“ ir visiška nesėkme tapęs „Vel Satis“.

Neseniai C.Tavaresas užsiminė, kad prestižiniai „Renault“ automobiliai bus gaminami pagal „Mercedes“ E-klasės platformą. Prancūzai esą bus atsakingi už dizainą ir saloną. Manoma, kad „Initiale Paris“ pasirodys ne anksčiau kaip 2015 m.

Pagal „Daimler” koncerno ir „Renault-Nissan” susitarimą, „Mercedes“ ir „Renault“ turės glaudžiai bendradarbiauti. Pavyzdžiui, 1.5 l dyzeliniai varikliai, naudojami A ir B-klasės „Mercedes“ yra tiekiami iš „Renault“, o naujos kartos „Renault Twingo“ bei „Smart Forfour“ pagal tą pačią platformą bus kartu gaminami „Renault“ gamykloje Slovėnijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)