Užimti 40 proc. rinkos Rusijoje numatyta naujoje „Renault-Nissan“ vadovo Carloso Ghosno 2012-2016 m. strategijoje, kuri pavadinta „Drive the Change“.
„Tikimės, kad 2016 m. naujų automobilių rinka Rusijoje sudarys 4 mln. vnt., o mes čia parduosime apie 1,6 mln. automobilių“, – sakė „Renault“ Rusijos padalinio vadovas Bruno Ancelinas.
Į bendrą tikslą įtraukti numatomi „Renault“, „Nissan“ ir „Lada“ automobilių pardavimai. Per pirmą šių metų pusmetį „AvtoVAZ“ Rusijoje turėjo 23,6 proc. rinkos, „Renault“ – 6 proc., „Nissan“ – 4,8 proc., o bendras šių markių rezultatas buvo 34,4 proc. C.Ghosnas tikisi, kad „AvtoVAZ“ rinkos dalis padidės iki 25 proc., „Renault“ – iki 8 proc., o „Nissan“ – iki 7 proc.