„Turime intensyviau teikti informaciją apie šiuos automobilius ir leisti žmonėms žinoti daugiau apie jų galimybes. Manau, kad žmonės daug ką prasimano apie automobilius jų neturėdami“, – sakė „Renault“ marketingo vadovas Stephenas Normanas.
Nors „Renault“ yra Europos elektromobilių rinkos lyderė, tačiau pardavimai globaliu mastu nėra džiuginantys. „Mūsų kita užduotis yra pakelti užpakalius ir pradėti pardavinėti elektromobilius, o ne tik pasakoti, ką mes padarysime iki 2030 m. Apie elektromobilius yra tiek daug informacijos, kurią turime pranešti, turime tuo pasinaudoti“, – kalbėjo jis.
„Renault“ šiemet pristatinės kompaktinį elektromobilį „Zoe“, o reklaminė kampanija bus sutelkta išskiriant šio automobilio tylų važiavimą. Tačiau S. Normanas pripažįsta, kad žmonės nepirks elektromobilio vien tik todėl, kad jis yra tylus.
„Žmonės turi jį išbandyti. Jis yra greitas bet kuriuo metu, o stabdžiai – galingi“, – teigė jis.