Šių metų gegužės mėnesį „Renault” pradės naujojo „Renault Master” pardavimus. Atnaujinti šį modelį kompaniją įkvėpė 12 metų trunkanti „Master” sėkmė – per šį laikotarpį buvo parduota daugiau nei milijonas automobilių 45 rinkose visame pasaulyje. Naujasis „Renault Master“ demonstruoja „Renault“ didesnės klasės komercinių automobilių pažangą, rašoma pranešime spaudai.
Renault Master
© Gamintojo nuotr.

Dėl plačios vairavimo pozicijų ir jų kontrolės galimybių gamos, puikaus matomumo automobilyje bei įvairių naujų patogumų, „Renault Master“ vairavimas primena važiavimą keleiviniu automobiliu. Kabinoje gausu daiktams susidėti skirtų dėtuvių, kurios specialiai pritaikytos kasdieniams verslo klientų poreikiams.

Automobilis varomas nauju 2.3 l dCi varikliu, kurio dCi 100, dCi 125 ir dCi 150 galingumo variantai galimi tiek priekiniais, tiek galiniais ratais varomose versijose. Naujasis „Renault Master“ bus gaminamas „Renault“ SOVAB gamykloje Prancūzijoje.

Pritaikytas verslo poreikiams, masyvus ir kokybiškas „Renault Master“ atspindi naujus „Renault“ didesnės klasės komercinių automobilių gamos standartus. Ryškus priekio ir galo dizainas pasižymi plačiomis, dažytomis grotelėmis ir didelėmis, išraiškingomis lempomis. Stambios ratų arkos bei buki gaubtai kuria automobilio tvirtumo įspūdį. Nesimetriška galinių langų forma tapo naujojo „Master“ išorės dizaino skiriamuoju bruožu.

Atnaujinto automobilio interjeras pilnai pakeistas, jame dera ergonomiškas ir praktiškumas. Važiavimo komfortą didina 5.7 cm ilgesnė kabina. Erdvę kabinoje padidina ir dvi „Renault“ naujovės: ant prietaisų skydelio įmontuotas įtraukiamas dokumentų laikiklis bei sukiojamas rašomasis staliukas, įmontuotas centrinės sėdynės atloše. Klientams „Renault“ siūlo rinktis iš trijų „Master“ interjero apdailos variantų: tamsios medžio anglies spalvos, tamsiai mėlynos su oranžiniu atspalviu arba odos imitacijos.

Dėl labiau atloštos vairuotojo sėdynės bei vertikaliau įmontuoto mažesnio skersmens vairo, vairuotojas jaučiasi lyg vairuotų keleivinį automobilį. Naujasis „Renault Master“ keleivinį automobilį primena ir dėka automatinio užrakto, fiksuotų šoninių šviesų, naujos kartos klimato kontrolės sistemos, platčios audio įrangos gamos (pilniausias paketas apima radiją, CD, MP3 grotuvą, Bluetooth laisvų rankų įrangą, USB, iPod prijungimo galimybę). Taip pat siūloma „Carminat TomTom“ navigacijos sistema su „IQ Routes“ funkcija, šildomas sėdynės (priklausomai nuo rinkos) ir kiti patogumai.

Priekiniais ratais varomas naujasis „Master” sunaudoja mažiausiai kuro savo klasėje - nuo 7.1 l/100km (187g CO2/km). Lyginant su pirmtaku, atnaujintas automobilis sunaudoja vidutiniškai 1 l/100 km mažiau priekiniais ratais varomose versijose ir iki 2.7 l/100 km mažiau galiniais ratais varomose versijose. Tai leidžia sutaupyti apie 1 300 eurų nuvažiavus 150 000 km distanciją (kai dyzelio kaina 0,87 eurų/l). Naujasis automobilis nuvažiuoja daugiau nei 1 400 km su vienu kuro baku, o tai beveik 200 km daugiau, nei nuvažiuodavo pirmtakas. Bendrai automobilio eksploatacijos kaina sumažėjo iki 40 proc., t.y. vidutiniškai iki 1 800 eurų/150 000 km (apie 37 eurus per mėnesį, kai dyzelio kaina 0,87 eurų/l) ir yra viena žemiausių rinkoje.

Visą naujojo „Renault Master“ gamą sudaro per 350 galimų skirtingų automobilio konfigūracijų: 40 kėbulo variantų, 4 skirtingi ilgiai, 3 aukščio opcijos, galima rinktis priekiniais arba galiniais ratais varomas versijas. Taip pat siūlomi 4 GVW: 2.8 t, 3.3 t, 3.5 t (su viengubomis arba dvigubomis padangomis), 4.5 t (su dvigubomis padangomis).

„Renault Master“ gamos automobiliai siūlo 10 skirtingų krovumo variantų nuo 8m³ iki 17m³. Krovinių pakrovimą palengvina 17 cm platesnės slankiojančios durys. Galima rinktis automobilį su slankiojančiomis durimis abiejose pusėse. Automobilio kėbulo galinės dalies apačios aukštis vos 548 mm priekiniais ratais varomoje versijoje ir 674 mm galiniais ratais varomoje versijoje, todėl patogiau pakrauti krovinius.

„Renault Master“ turėtų būti vienas iš saugiausių automobilių savo segmente. Jame įmontuotas pilnas oro pagalvių komplektas (priekinio ir šoninio smūgio oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui), naujausios kartos saugos diržai. Dėka pažangios stabdymo efektyvumą gerinančios įrangos automobilis sustoja per trumpiausią sustojimo distanciją savo segmento automobilių tarpe. Pakrauto automobilio sustojimo atstumas važiavus 100kp/h greičiu sausa kelio danga yra 44,7 m priekiniais ratais varomoje versijoje ir 46,6 m galiniais ratais varomoje versijoje. Galiniais ratais varomos versijos versijoje standartinė komplektacija turi ESP.

Siekdama profesionaliai aptarnauti verslo klientus kompanija „Renault“ pernai metais išplėtė 1999 m. įkurtą verslo klientams skirtą tinklą „Renault Pro+“ ir atidarė 66 naujus specializuotus komercinių automobilių pardavimo centrus 14-oje šalių. 2012 m. kompanija planuoja turėti 400 „Renault Pro+“ centrų tinklą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Užpatentuotas avarijos atveju suminkštėjantis automobilis

Jeigu tikėtume ekspertais, autonomiški automobiliai iš esmės turėtų būti saugesni, nes nedaro...

Kitu vardu, bet beveik tuo pačiu pavidalu sugrįžta įspūdingas automobilis (4)

Ar pamenate „ Fisker Karma “ automobilį? Tai buvo mašina, kurią vieni dievino, o kiti nekentė....

„Tesla“ – nulaužta (4)

Ankstesniame „Black Hat“ konferencijos pranešime „ Kaspersky Lab “ ekspertai atskleidė, kaip...

Tyrimas: Lietuvos gyventojai degalams išleidžia mažiausiai Baltijos valstybėse (33)

Naujausias tarptautinis tyrimas rodo, kad Lietuvos gyventojai degalams išleidžia mažiausiai...

Enduro motociklų gerbėjus sukvietė į BMW mokymus (7)

Vienas žinomiausių pasaulyje didelių kelioninių enduro motociklų gamintojų „ BMW...

Top naujienos

Kaimynų prekybos tinklas ruošiasi galingam spurtui Lietuvoje (3)

Latvijos statybinių medžiagų ir buities prekių parduotuvių tinklo „ Depo “ prekybos tinklas...

Perspėja: šių specialistų Lietuvoje jau ieškoma masiškai (565)

Nors valdžios atstovai vis kartoja, kad mokytojų skaičius Lietuvoje turi mažėti, situaciją darbo...

Turkijoje siaučia pavojingas virusas: vienas iš simptomų – pykinimas (14)

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) informuoja apie šių metų liepos ir rugpjūčio...

DELFI startuoja naujas kanalas „Būstas“ (1)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI skaitytojams pristato dar vieną gerą žinią. Jau nuo...

K. Girnius. Ar reikėtų „perkrauti“ santykius su Baltarusija? (16)

Pastarosiomis dienomis vis labiau rašoma apie Baltarusiją . Michailas Saakašvilis pasakė...

Archeologai patvirtino: pajūryje iš tiesų rastas kuršių piliakalnis

Archeologiniai tyrimai patvirtina, kad praėjusią vasarą Pajūrio regioniniame parke, vos už kelių...

Tragiška avarija Trakų rajone: susidūrė trys automobiliai, žuvo žmogus papildyta 10.11 (111)

Ketvirtadienį 06.41 valandą ryte Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu 112...

Elito karai Rusijoje: eksministras tėškė kaltinimus V. Putino bendražygiui (39)

Rusijos valdžios elitų tarpusavio karai, apie kuriuos iki šiol kalbėjo tik stebėtojai, netikėtai...

Sumaištis Olandijoje: radijo stoties pastate buvo laikomi įkaitai atnaujinta 11.07 (11)

Olandų radijo stotyje 3FM keli žmonės buvo paimti įkaitais. Apie tai ketvirtadienį pranešė...

Iškilo grėsmė Kuršių marioms: būklė blogėja kasdien (32)

Kuršių marios yra unikalus Lietuvos vandens telkinys, įsiterpęs tarp žemyninės šalies dalies ir...