„Tokių pavarų gamyba tik mūsų „RS“ linijos gaminiams būtų per brangi. Mes parduodame tik keletą tūkstančių tokių automobilių per metus, tad jie taptų nepelningi. Perėjimas prie hibridinių technologijų turėtų būti dalimi bendros kompanijos strategijos“, – teigė P. Ratti.

Įmonės vadovo teigimu, iš pradžių „Renault“ turėtų sukurti platformą, kuriai tiktų dėl baterijų svorio išaugsianti bendra automobilio masė.

„Nes papildomas svoris sukuria eilę kitų problemų, kurias taip pat tektų spręsti ir, pageidautina, be didelių papildomų kaštų“, – paaiškino P. Ratti.

Jis taip pat pridūrė, kad kada nors „Renault“ išleis ir sportišką paprastų modelių liniją su elektriniais varikliais, tačiau „tai įvyks ne rytoj“.

„Sportinių elektromobilių pagrindinė problema yra ta, kad jiems reikalingi dideli ir sunkūs akumuliatoriai, o didelis svoris yra sunkiai suderinamas su dinamikos poreikiu. Aišku, elektrinis motoras užtikrina gerą akceleraciją, tačiau vien to nepakanka. Hibridiniai motorai man atrodo perspektyvesni dėl kito aspekto – jų pagalba mes ateityje galėtume mažinti CO2 išmetimo kiekius“, – ateities viziją atskleidė P. Ratti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)