Būdamas dizaineris, J.Rautiainenas daugiausia dėmesio skyrė automobilio išorei, tačiau nepamiršo ir kai kurių techninių detalių. Tiesa, taip ir lieka neaišku, kiek jos yra realiai paskaičiuotos, kiek tiesiog autoriaus fantazijos reikalas.

Pristatydamas išsamius „MINILUX“ eskizus ir net nuotraukas (visam tam padaryti tikrai prireikė nemažai laiko), autorius akcentuoja, jog taip galėtų atrodyti laisvalaikiui skirtas ateities elektromobilis. Tai turi šiokią tokią logiką - kadangi automobilis skirtas laisvalaikiui, tai reiškia, kad didelę laiko dalį jis bus nenaudojamas. Lauke pastatytas automobilis su primontuotomis saulės baterijų plokštelėmis galės kaupti saulės energiją.

J.Rautiainenas siūlo, jog automobilis gali kaupti saulės energiją itin efektyviomis „Gallium Arsenide“ saulės baterijų plokštėmis, kurios bus primontuotos prie atsidarančio stogo. Autoriaus įsitikinimu, per metus saulės energija pakraunamas automobilis Centrinėje Europoje galės nuvažiuoti beveik 10,000 kilometrų, o saulėtose vietovėse, tokiose kaip Pietų Europa, Australija, Vidurio Rytai ar Kalifornija 26,000 kilometrų. Kuo pagrįsti šie skaičiai - lieka neaišku.

Įdomu tai, jog nors „MINILUX“ gali važiuoti ir keturi žmonės, jis lengvai transformuojasi į dviejų sėdynių automobilį - likusi erdvė pritaikoma krovinių vežimui. Idėja nėra kažkuo originali, tačiau sprendžiant iš pateiktų iliustracijų, galinės sėdynės susilankstydamos tiesiog idealiai įsikomponuoja į atlaisvintą erdvę.

Netradiciniai yra ir automobilio ratai - jie beoriai. Pasak autoriaus, tai leidžia pagerinti jų patvarumą ir ilgaamžiškumą, produktyvumą bei sumažina energijos poreikį.

Ką su šia koncepcija toliau veiks idėjos autorius lieka neaišku, o tuo tarpu galima pasigrožėti (žinoma, tai irgi skonio reikalas) koncepcijos dizainu.