Pristatyta dar viena saulės energija maitinamo elektromobilio koncepcija

 (15)
Koncepcinius modelius dėl įvairių priežasčių kuria ne tik stambūs automobilių gamintojai, bet dizaineriai bei kiek rečiau inžinieriai. Vieniems tai galimybė apmąstyti ateities automobilių tendencijas, kitiems saviraiška, tretiems - bandymas įrodyti, jog jų sprendimai yra geresni už dabartinių serijinės gamybos automobilių. Kokio tikslo siekė naują elektromobilio „MINILUX“ koncepciją pristatęs dizaineris Jukka Rautiainenas, lieka neaišku.
MINILUX
© Gamintojo nuotr.

Būdamas dizaineris, J.Rautiainenas daugiausia dėmesio skyrė automobilio išorei, tačiau nepamiršo ir kai kurių techninių detalių. Tiesa, taip ir lieka neaišku, kiek jos yra realiai paskaičiuotos, kiek tiesiog autoriaus fantazijos reikalas.

Pristatydamas išsamius „MINILUX“ eskizus ir net nuotraukas (visam tam padaryti tikrai prireikė nemažai laiko), autorius akcentuoja, jog taip galėtų atrodyti laisvalaikiui skirtas ateities elektromobilis. Tai turi šiokią tokią logiką - kadangi automobilis skirtas laisvalaikiui, tai reiškia, kad didelę laiko dalį jis bus nenaudojamas. Lauke pastatytas automobilis su primontuotomis saulės baterijų plokštelėmis galės kaupti saulės energiją.

J.Rautiainenas siūlo, jog automobilis gali kaupti saulės energiją itin efektyviomis „Gallium Arsenide“ saulės baterijų plokštėmis, kurios bus primontuotos prie atsidarančio stogo. Autoriaus įsitikinimu, per metus saulės energija pakraunamas automobilis Centrinėje Europoje galės nuvažiuoti beveik 10,000 kilometrų, o saulėtose vietovėse, tokiose kaip Pietų Europa, Australija, Vidurio Rytai ar Kalifornija 26,000 kilometrų. Kuo pagrįsti šie skaičiai - lieka neaišku.

Įdomu tai, jog nors „MINILUX“ gali važiuoti ir keturi žmonės, jis lengvai transformuojasi į dviejų sėdynių automobilį - likusi erdvė pritaikoma krovinių vežimui. Idėja nėra kažkuo originali, tačiau sprendžiant iš pateiktų iliustracijų, galinės sėdynės susilankstydamos tiesiog idealiai įsikomponuoja į atlaisvintą erdvę.

Netradiciniai yra ir automobilio ratai - jie beoriai. Pasak autoriaus, tai leidžia pagerinti jų patvarumą ir ilgaamžiškumą, produktyvumą bei sumažina energijos poreikį.

Ką su šia koncepcija toliau veiks idėjos autorius lieka neaišku, o tuo tarpu galima pasigrožėti (žinoma, tai irgi skonio reikalas) koncepcijos dizainu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Pristatytas naujos kartos „BMW X3“ (3)

Pirmadienio pavakarę (Lietuvos laiku) tiesiogiai iš JAV, Pietų Karolinoje įsikūrusios Spartanburgo gamyklos, buvo pristatyta jau trečioji „BMW X3“ modelio karta. Pirmadienį didžiausioje BMW gamykloje pasaulyje pristatytas visureigis X3 – sėkmingiausias savo segmente, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Vokietija prašo gamintojų atšaukti apie 12 mln. dyzelinių automobilių (8)

Vokietijos transporto ministerija ragina automobilių gamintojus atšaukti apie 12 mln. dyzelinių automobilių bei atnaujinti jų programinę įrangą, skelbia „Reuters“, remdamiesi savo šaltiniais.

D. Britanija užsibrėžė ambicingą tikslą automobilių pasaulyje investuos beveik milijardą (44)

Jungtinės Karalystės vyriausybė ketina investuoti daugiau nei 800 mln. svarų sterlingų (maždaug 907,3 mln. eurų) į naujų autonomiškų ir jokių teršalų į aplinką neišmetančių transporto priemonių technologijų kūrimą. Taip stengiamasi užtikrinti iš Europos Sąjungos žengiančios šalies ekonominę plėtrą.

„Volkswagen“ Vokietijoje supirks dalies klientų automobilius (4)

Automobilių gamintojas „Volkswagen Group“ (VW) pranešė apie sutikimą supirkti kai kuriuos Vokietijoje eksploatuojamus dyzelinius automobilius, kuriuose buvo įdiegta neteisėta emisijų rodmenis klastojanti programinė įranga. Toks sprendimas buvo priimtas nutarus neteikti apeliacinio skundo dėl teismo nutarties, ginančios ieškovų pretenzijas dėl kompensacijų.

Tyrimas: dotacijos elektromobilių pirkimui nėra efektyvus būdas taršai sumažinti (20)

Elektromobilių pirkimui skiriamos dotacijos Kanadoje yra neefektyvus būdas šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimui sumažinti ir nėra finansiškai rentabilus, rodo ketvirtadienį paskelbtos Monrealio ekonomikos instituto atlikto tyrimo išvados.
Facebook draugai