Visi 32 šiemetinio konkurso dalyviai, pateikiami pagal abėcėlę: „Audi A6“, „Audi Q3“, BMW 1-serija, BMW X3, „Chevrolet Aveo“, „Chevrolet Orlando“, „Citroen C4“, „Fiat Freemont“, „Ford Focus Titanium“, „Hyundai Genesis Coupe“, „Hyundai i40“, „Hyundai ix 20“, „Hyundai Veloster“, „Honda Accord“, „Honda Jazz“, „Kia Picanto“, „Kia Rio“, „Lexus CT 200h“, „Mercedes Benz B-klasė“, „Mercedes Benz ML“, „Peugeot 508“, „Range Rover Evoque“, „Renault Koleos“, „Seat Alhambra“, „Subaru Forester“, „Suzuki Swift“, „Toyota Yaris“, „Volkswagen Amarok“, „Volkswagen Jetta“, „Volkswagen Passat“, „Volkswagen Tiguan“ ir „Volvo S60“.

Daugiausia automobilių – po keturis – konkursui pateikė „Hyundai” ir „Volkswagen” įgaliotieji atstovai.

Pirmajame tokiame renginyje, kurį Lietuvos žurnalistų autoklubas surengė lygiai prieš penkiolika metų, 1997-ųjų rudenį, dalyvavo 14 pretendentų, o daugiausia dalyvių – 34 - per visą konkursų istoriją buvo užregistruota 2008 m.

„Dveji metai paeiliui konkurse dalyvauja lygiai po tiek pat automobilių – po 32. Toks verslininkų dėmesys renginiui ir tokia automobilių gausa bene iškalbingiausiai liudija konkurso reikalingumą ir visuomenės dėmesį jam, - pirmadienį vykusioje spaudos konferencijoje kalbėjo konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Tai beveik viskas, ką gali pasiūlyti jų gamintojams atstovaujančios bendrovės Lietuvoje. Todėl bent šiuo atžvilgiu mes galime rikiuotis į Europą, nes ir gerokai senesnes tradicijas turinčiame analogiškame Europos „Metų automobilio 2012” konkurse varžosi 35 pretendentai arba tik 3 daugiau, nei lietuviškajame.”

Visus konkursui pristatytus automobilius bandys ir vertins bendrame Lietuvos žurnalistų autoklubo posėdyje patvirtinta dešimties automobilizmo temas gvildenančių žurnalistų komisija.

Tai Gitana Bukauskienė („Laima”), Ramūnas Fetingis („Autopilotas“), Linas Butkus („Playboy“), Renaldas Gabartas („TopGear”), Mindaugas Grinius („Lietuvos rytas”), Dainius Leonavičius (LNK laida „Ne vienas kelyje“), Artūras Pakėnas („Autosportas”), Gediminas Petryla („Autocar“), Ilona Staškutė („Lietuvos žinios“) ir Valdas Valiukevičius („Keturi ratai“).

Kaip ir anksčiau, vertindama automobilį ši komisija atsižvelgs ne tik į kainą, dizainą, vairavimo ar važiavimo savybes, bet ir konkretaus konkurse dalyvaujančio modelio servisų tinklo šalyje tankį, paslaugų kainą, eksploatacijos kaštus iki 100 tūkstančių kilometrų ridos ir kitus kriterijus, dominuojančius komisijos vertinimo skalėje.

Automobiliai lapkričio 23-28 dienomis bus bandomi vertinimo komisijai gerai žinomais Druskininkų ir jų apylinkių keliais. Spaudos konferencijoje renginio organizatoriai prasitarė, jog itin netikėtos, tiesiog unikalios bandymų sąlygos laukia konkurse dalyvaujančių visureigių. Tačiau visų detalių bent kol kas jie dar nelinkę atskleisti.

Gruodžio 5 d. antrojoje konkurso spaudos konferencijoje bus paskelbtas geriausiųjų automobilių septynetukas. Nuo tol tik iš šio septynetuko kiekvienas lygiomis teisėmis galės toliau pretenduoti į geidžiamiausiąjį konkurso „Metų automobilis 2012“ titulą.

Geriausias Lietuvos „Metų automobilis 2012“ bus paskelbtas gruodžio 11 d. Lietuvos televizijos studijoje. Jau antrą kartą per visą konkursų istoriją renginio finalą ir geriausiojo rinkimus bei kitų gausių nominacijų paskelbimą visos Lietuvos gyventojai turės progą stebėti tiesiogiai.

Pernai Lietuvos „Metų automobiliu 2011“ buvo tituluotas konkurso finale 46 balus surinkęs „Ford C-Max“ vienatūris, kuris 4 balų persvara aplenkė antrąją vietą užėmusią „Opel Meriva“. Trečioje vietoje tąkart liko „Nissan Juke“ (35 balai).

Lietuvos „Metų automobilio“ konkurso laimėtojai

„Metų automobilis 1998“ – „Mercedes Benz A“
„Metų automobilis 1999“ – „Ford Focus“
„Metų automobilis 2000“ – „Škoda Fabia“
„Metų automobilis 2001“ – „Ford Mondeo“
„Metų automobilis 2002“ – „Peugeot 307“
„Metų automobilis 2003“ – „Mazda6“
„Metų automobilis 2004“ – „Volkswagen Golf V“
„Metų automobilis 2005“ – „Škoda Octavia“
„Metų automobilis 2006“ – „Volkswagen Passat“
„Metų automobilis 2007“ – „Ford S-Max“
„Metų automobilis 2008“ – „KIA cee'd"
„Metų automobilis 2009“ – „Škoda Superb“
„Metų automobilis 2010“ – „Subaru Legacy“
„Metų automobilis 2011“ – „Ford C-Max“

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją