Pirmą pusmetį Baltijos šalyse „Toyota“ pardavimai augo trečdaliu

 (16)
Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius „Toyota“ Baltijos šalyse pardavė daugiausiai automobilių – 5 tūkst. 735 vienetus. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, „Toyota“ pardavimo apimtys išaugo net 33 proc. – parduota 1 tūkst. 422 vienetais daugiau.
"Toyota RAV4 Hybrid"
© AFP/Scanpix

Be to, „Toyota“ rinkos dalis išaugo 14,2 proc. ir šis automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse tapo populiariausiu.

Šiais metais „Toyota“ pasiekė itin gerų rezultatų visose trijose Baltijos šalyse, o daugiausia automobilių parduota Lietuvoje. Per pirmuosius šešis mėnesius užregistruota 47 proc. daugiau „Toyota“ automobilių – iš viso 2 tūkst. 19 automobilių. Taip „Toyota“ tapo sparčiausiai augančiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje.

Labiausiai „Toyota“ pardavimai mūsų šalyje augo birželio mėnesį, kai užregistruotų automobilių skaičius padidėjo net 82 proc., o iš viso parduota 412 automobilių. Be to, „Toyota“ rinkos dalis Lietuvoje padidėjo ir pasiekė 13,9 proc., o tai reiškia, kad palyginti su praėjusių metų šešių mėnesių laikotarpiu, rinkos dalis padidėjo 2,7 procento.

„Toyota“ hibridinių modelių sėkmė labai prisidėjo prie itin gerų prekės ženklo rezultatų, o hibridinių galios pavarų paklausa vis didėja. Hibridinių modelių poreikį geriausiai atspindi nepaprasta 2016 m. pristatyto „Toyota RAV4 Hybrid“ sėkmė: beveik 70 proc. šio modelio pirkėjų rinkosi hibridinę versiją.

Taip pat hibridinę versiją rinkosi 60 proc. naujojo „Toyota C-HR“ visureigio pirkėjų, o kas antras tokį sprendimą priimdavo pirkdamas atnaujinto dizaino „Yaris“.

Šiandien keliuose važinėja daugiau nei 10 mln. „Toyota“ hibridinių automobilių, kurių šio gamintojo gamoje yra net aštuoni.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (2)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Be pasigailėjimo: įrangos neatnaujinę „Volkswagen“ tiesiog išregistruojami (25)

„Volkswagen Group“ pagamintų dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta emisijų klastojimo įranga, savininkai Vokietijoje, atsisakę atnaujinti programinę įrangą, neteks savo transporto priemonės registracijos. Skelbiama, kad šis reikalavimas susijęs su VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliais, rašo europe.autonews.com.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.
Facebook draugai