„Peugeot“ paruošė mikroautobusą su 32 colių tapšnokliu

 (55)
Prancūzijos kompanija „Peugeot“ pristatė koncepcinį mikroautobusą „Traveller i-Lab“, kuris, anot gamintojo, skirtas transportuoti itin svarbiems (VIP) klientams. Viena iš labiausiai išsiskiriančių automobilių detalių – salono keleivių dalyje sumontuotas net 32 colių įstrižainės planšetinis kompiuteris, gulsčiai patalpintas tarp sėdynių.
"Peugeot Traveller i-Lab"
"Peugeot Traveller i-Lab"
© Gamintojo nuotr.

Šiuo tapšnokliu itin svarbūs keleiviai gali naudotis internetu ir, pavyzdžiui, užsisakyti viešbučio kambarį arba bilietus į lėktuvą, o informaciją persiųsti į asmeninį mobilųjį įrenginį, taip taupydami laiką vėliau oro uoste ar kitur.

Be to, planšetėje galima nustatyti kelionės kryptį, kurią savo ekrane iškart pamatys mikroautobuso vairuotojas. Tokiu būdu jam net nebūtina suprasti vežamų keleivių kalbos ir taip bus išspresta kliūtis bendraujant su įvairių tautybių žmonėmis, pažymi gamintojas.

Tapšnoklis sumontuotas specialiame stalelyje, kurį galima stumdyti į skirtingas puses ir paversti žemyn. Taip juo gali naudotis iškart keli asmenys.

Dar daugiau – automobilyje komplektuojami virtualios realybės „Samsung Gear VR“ akiniai. „Peugeot“ atstovai teigia, kad naudodamiesi šiuo įrenginiu kino prodiuseriai galės iš anksto apžvelgti filmavimo aikštelę, o kitų specialybių atstovai taip pat ras patogių pritaikymo galimybių savo profesijoje.

Koncepcinio mikroautobuso salone taip pat įrengti bevieliai mobiliųjų aparatų pakrovimo įrengimai, garso sistema su 17 garsiakalbių.

Automobilio sėdynės padengtos „Alcantara“ oda, o vairuotojui talkina nuovargio atpažinimo, eismo ženklų nuskaitymo, automatinio stabdymo ir telemetrijos duomenų įrašymo sistemos.

Verta pastebėti, kad visos šio mikroautobuso inovacijos iš esmės sutelktos salone, taikantis į išskirtinį keleivių komfortą. Pats automobilis yra standartinis naujasis „Peugeot Traveller“, kurį „PSA Peugeot/Citroen“ koncernas sukūrė kartu su „Toyota“. Broliški „Traveller“ automobiliai vadinsis „Citroen SpaceTourer“ ir „Toyota Proace“.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Populiariausios automobilių markės: sena meilė nerūdija (46)

Štai taip - skandalai skandalais, bet jei kam nors (arba kažkam) esi ištikimas, tau nesutrukdys niekas. Tą įrodė europiečiai – nors „Volkswagen“ skandalas dėl šio koncerno pagamintų dyzelinių modelių taršos duomenų klastojimo kilo dar pernai rugsėjį ir per tą laiką, panašu, nenuslopo, pirmąjį 2016-ųjų ketvirtį būtent Volfsburgo kilmės automobiliai buvo paklausiausi tarp pirkėjų Senajame žemyne.

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (13)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.
Facebook draugai