O 2016-ieji bus kupini naujienų, kurių pirmosios pristatomos Ženevos automobilių parodoje: atsinaujinęs kompaktiškasis SUV „Peugeot 2008“, visiškai naujas mikroautobusas „Traveller“ bei koncepcinis modelis „Peugeot Fractal“, kuris nurodo technologijų kupino interjero „i-Cockpit“ ateities kryptis. Be to, bus pristatytas ir „Traveller i-Lab“ koncepcinis automobilis, kuriame įdiegta daug naujų technologijų.

Atsinaujinęs 2008-asis modelis bus 9 skirtingų spalvų, tarp kurių pirmą kartą yra „Ultimate Red“ raudona ir naujovė – okeano mėlyna spalva „Emerald Crystal“. Įrangą papildo naujojo sportinio „GT Line“ lygio įrenginiai.

„Peugeot i-Cockpit“, žadama, vairuojant bus intuityvesnis, greitesnis, lankstesnis ir saugesnis. Modeliui siūloma „Grip Control“ traukos kontrolės sistema, užtikrinanti galią įvairiuose keliuose, galima rinktis iš 5 skirtingų važiavimo režimų. „Peuget 2008“ turi „Mirror Screen“ sistemą, kuri yra pagrįsta „Mirrorlink“ ir „Apple Carplay“ technologijomis, pritaikytomis, kad mobilusis telefonas sąveikautų su automobilio 7 colių jutikliniu ekranu.

Papildomai „Peugeot 2008“ turi atbulinio vaizdo kamerą ir savaiminio parkavimo sistemą „Park Assist“. Saugumo suteikia „Active City Brake“ saugumo sistema, kuri važiuojant mieste pati sustabdo automobilį atsiradus kliūčiai.

Variklį galima rinktis iš naujos kartos 1,2 litro „PureTech“ benzininių variklių, kurių galia 82–130 AG, iš dyzelinių variklių siūlomas 1,6 litro „BlueHDi“, kurio galia 75–120 AG. Naujų variklių degalų sąnaudos ir išmetamo CO2 lygis sumažintas iki 4 proc. „Peugeot 2008“ „Euro NCAP“ teste pasiekė maksimalų rezultatą ir už saugumą gavo 5 žvaigždutes.

Visiškai naujas „Peugeot Traveller“ visuomenei pristatomas pirmą kartą. Naujos kartos mikroautobusas skirtas keleiviams vežti. Gamintojas teigia, kad „Peugeot Traveller“ yrai aukščiausiai klasei priskiriamas įvairios paskirties tūrinis universalas (mikroautobusas). Jame patogesnei kelionei įdiegta nemažai naujoviškų sprendimų, atnaujintų pagalbos vairuotojui sistemų ir įvairių galimybių sėdimosioms vietoms nustatyti.

Ant naujos platformos gaminamas „Traveller“ turės „Peugeot“ naujos kartos „BlueHDi“ dyzelinius variklius, kurių galia siekia nuo 95 iki 180 arklio galių. Jie bus gaminami su mechanine pavarų dėže arba su 6 pavarų automatine dėže. Žadamos vidutinės degalų sąnaudos yra 5,4 l/100 km, vidutinis CO2 išmetalų kiekis iki 140 g/km, o tai geriausias rezultatas šiame segmente. Taip pat „Traveller“ „Euro NCAP“ teste pasiekė geriausią galimą rezultatą ir už saugumą gavo 5 žvaigždutes.

Papildomai pristatoma ir specialioji „Traveller“ versija „i-Lab“, kuri pirmiausia skirta patogumą ir geriausius technologinius sprendimus vertinantiems verslo klientams. Automobilyje, keleivių salone, yra keturios atskiros sėdynės, o tarp jų – milžiniškas 32 colių jutiklinis ekranas. Jo padėtį galima keisti taip, kad ekranu naudotųsi nuo vieno iki kelių salone esančių žmonių. Jeigu reikia, didelį ekraną galima išskirstyti į keturis atskirus elementus.

Išmanusis ekranas sukurtas bendradarbiaujant su elektronikos gigantu „Samsung“, jis tiekia ir belaidžiam internetui reikalingus įrenginius, virtualios realybės įrenginius ir „Bluetooth“ modulius. Vairavimą palengvina kelio ženklų nustatymo sistema ir 3D navigacijos įrenginys, kuris realiuoju laiku informuoja apie eismo situaciją. Papildomai įdiegtos vairuotojo dėmesingumą ir nuovargį nustatančios sistemos.

„Peugeot i-Cockpit“ jau tapo vienu iš šios automobilių markės simbolių. Dabar „Peugeot“ pristato idėjinį automobilį, pavadintą „Peugeot Fractal“. Šiame futuristinio dizaino elektriniame automobilyje atsispindi naujoviškas požiūris į „Peugeot i-Cockpit“ vairuotojo vietą ir dar intuityvesnio vairavimo užtikrinimo tikslais yra koncentruotas į garsą. Be to, kas iki šiol buvo siūloma akims ir pirštams, dabar šis tas skirta ir ausims – 9.1.2 akustikos sistema, kuri jungia 9.1 „HI-FI“ sistemą ir į kiekvienos sėdynės atlošą integruotus bosinius garsintuvus, padedančius pasiekti garso dinaminį sklidimą salone.

Su „Peugeot“ dizaino specialistais bendradarbiavo garso dizaineris Amonas Tobinas iš Brazilijos. Bendro darbo rezultatas – idėjinio automobilio garso išskirtinumas ir išorinis garsas, kuris kinta priklausomai nuo to, ar automobilis greitina, lėtina, ar važiuoja nekeisdamas greičio. Garso sistema įspėja pėsčiuosius ir dviratininkus, o tai reiškia, kad automobilis moka „mandagiai“ elgtis važiuodamas miesto gatvėmis.

„Peugeot Fractal“ vairuotojo vietoje įdiegta nauja technologija. „Head Up Display“ sistemai priklauso skaitmeninis planšetinis kompiuteris ir HD holografinis ekranas; į kompaktiškąjį vairą integruotas jutiklinis valdymo pultas, kuris leidžia valdyti funkcijas ir garsą. 80 proc. įrangos komponentų išspausdinti 3D spausdintuvu, įskaitant ir garsą slopinančius paviršius, kurie garsą nukreipia panašiai kaip koncertų salėse. Duris galima atidaryti ir uždaryti per atstumą, naudojantis „Samsung Gear S“ laikrodžiu.

Elektrinę jėgainę ir aptakių linijų kėbulą turinčio kupė maksimali galia yra 204 AG. Dėl aptakaus kėbulo, vos 1000 kg svorio ir aukštesnių bei siauresnių padangų važiavimo nuotolis vienu įkrovimu yra 450 kilometrų. 100 kilometrų per valandą greitį pasiekti galima per 6,8 sekundės.

„Peugeot Sport“ skyrius Ženevos parodoje pristato 2016 metų Dakaro ralį laimėjusį automobilį „2008DKR“, kuris iš 13 ralio etapų laimėjo net 9. Pristatyta ir 270 arklių galios sportiška, aukščiausio lygio „308 GTi by Peugeot Sport“ versija bei 500 arklių galios superautomobilis „308 R HYbrid“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)