„Peugeot-Citroen“ pardavimus paveikė sulėtėjusi Kinijos ekonomika

 (4)
Prancūzijos gamintojo „PSA/Peugeot-Citroen“ automobilių pardavimai praėjusiais metais išaugo vos 1,2 proc. „Reuters“ praneša, kad sulėtėjusi Kinijos ekonomika ir besivystančių rinkų nuosmukis kone nubraukė Europos automobilių rinkos atsigavimo privalumus.
"Citroen C-Elysee"
"Citroen C-Elysee"
© Gamintojo nuotr.

2015 m. pasauliniai pardavimai išaugo iki 2,97 mln. automobilių, antradienį pranešime pareiškė Paryžiuje įsikūrusi grupė.

Pardavimai Europoje išaugo 5,9 proc., bendrovės regionuose Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 6,4 proc., o Kinijoje ir Pietryčių Azijoje smuko 0,9 proc.

Bendrovės teigimu, visų metų pardavimams įtakos turėjo itin sudėtinga ekonominė aplinka besivystančiose rinkose: Lotynų Amerikoje pardavimai smuko 21 proc., o Eurazijoje – daugiausiai Rusijoje – net 73 proc.

Vis dėlto ketvirtą ketvirtį, rinkai kiek atsigavus, pardavimai Kinijoje išaugo 8,9 proc., pranešė PSA.

Naujasis grupės prabangių automobilių klasės ženklas „DS Automobiles“, belaukdamas antros modelių kartos, patyrė nuosmukį praktiškai visose rinkose, o 2015 metų pasauliniai pardavimai smuko 14 proc.

„Citroen“ prekės ženklas, kuris šiuo metu yra atnaujinamas, pristatant tokius originalaus dizaino modelius, kaip „C4 Cactus“, kaip ir anksčiau fiksavo nuosmukį Europoje ir didesnėje pasaulio dalyje – pasauliniai pardavimai smuko 2,1 proc. Tuo metu „Peugeot“ pardavimai išaugo 4,6 proc.

Tačiau „Citroen“ atsigriebė Artimųjų Rytų ir Afrikos rinkoje, kur pardavimai išaugo 16 proc., kai tuo tarpu „Peugeot“ pardavimai ten teišaugo 2,3 proc. Minėtose rinkose labai išaugo nebrangaus „C-Elysee“ sedano paklausa.

Vadovaujant Carlosui Tavaresui, bendrovė „PSA/Peugeot-Citroen“, kuri prieš dvejus metus buvo beveik priartėjusi prie bankroto, 2015 metų pirmąjį pusmetį džiaugėsi 5 proc. veiklos pelnu.

Tokio pelningumo bendrovė nesugebėjo pasiekti daugiau nei dešimt metų. Tačiau PSA įspėjo, kad likusią metų dalį sąlygos buvo sudėtingesnės.

Visų 2015 metų finansinius rodiklius bendrovė ketina paskelbti vasario 24 d.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Autonaujienos

„Continental“ pristatys komerciniam transportui skirtas naujienas

Duomenų pervežėjai ant ratų: šiuolaikiniuose sunkvežimiuose ir autobusuose maždaug 170 jutiklių nuskaito duomenis, daugiau kaip 90 procesorių juos apdoroja ir apie 150 valdiklių skaitmeninę informaciją paverčia mechaniniu veiksmu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Takata“ oro pagalvių dalis gabenęs sunkvežimis sprogo „lyg didžiulė bomba“ (1)

Jungtinėse Valstijose greitkelyje sprogus sunkvežimiui, kuriuo buvo gabenamos į defekto skandalą įsivėlusios Japonijos oro pagalvių gamintojos „Takata“ gamybos oro pagavių dalys, žuvo viena moteris. Tai antradienį patvirtino pati bendrovė.

„Citroen“ atskleidė futuristiško kompanijos „vėliavnešio“ nuotraukas (42)

Kompanija „Citroen“ pirmadienį publikavo pirmąsias prototipo „Cxperience“ nuotraukas bei paviešino duomenis. Šį koncepcinį automobilį Prancūzijos gamintoja vadina savo „vėliavnešiu“, o jo vieša pirmoji premjera numatyta po mėnesio Paryžiuje vyksiančioje tarptautinėje parodoje.

Automobilius vogusius programišius sulaikę pareigūnai atskleidė jų veiklos modelį (5)

Atrodo, situacija dėl programišių vykdomų įsilaužimų į automobilių sistemas vis blogėja, o ypač nuo šiuolaikinių ilgapirščių nukenčia „Fiat Chrysler Automobiles“ gamintojo transporto priemonės. Praėjusiais metais į JAV Misūrio valstijoje buvusį automobilį „Jeep Cherokee“ nuotoliniu būdu buvo įsilaužta iš Pitsburgo. Lyg to dar būtų maža, per pastarųjų šešių mėnesių laikotarpį JAV Teksaso valstijoje Hjustono mieste įsilaužta į daugiau nei 30 „Jeep“ automobilių sistemas. Visos transporto priemonės buvo nuvarytos.

Pasaulinė „Volvo XC90“ sėkmė atsispindi ir Lietuvoje (12)

Per septynis 2016 metų mėnesius Švedijos „Volvo Cars“ pardavė 298 tūkst. 244 automobilius – 10,3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Kaip skelbiama kompanijos pranešime žiniasklaidai, tai yra jau 14 mėnesių besitęsiantis pardavimų augimas, atsispindintis ir Lietuvoje, kur naujasis „Volvo XC90“ tapo vienvaldžiu šalyje parduodamų prestižinių SUV automobilių lyderiu.
Facebook draugai