Šios vizijos išvaizdoje atpažįstami įprasto „Peugeot 308“ bruožai, tačiau juos papildo iš „Quartz“ koncepcinio automobilio „paskolinti“ stiliaus elementai, kurie suteikė šiek tiek radikalesnę išvaizdą.

Remiantis sportinėmis tradicijomis, modelio interjero apdailoje, visų pirma, prietaisų skydelyje, centrinėje vairo dalyje ir centrinėje konsolėje yra raudonos spalvos dalių. Pirmą kartą serijiniame automobilyje gamintojas panaudojo medžiagas, kurios paprastai naudojamos tik koncepciniuose automobiliuose. Prietaisų skydelio apdailoje panaudotas audinys, sukurtas taikant skaitmenines technologijas. Ši inovacinė medžiaga gali būti naudojama stambiems ir sudėtingiems komponentams gaminti, ji minkšta liečiant ir gali būti naudojama be pūstos gumos, tai padeda sumažinti transporto priemonės svorį. Ta pati medžiaga naudojama kartu su oda kuriant durų plokščių apdailą ir šviesiai rudos spalvos odines sėdynes.

Keturių varančiųjų ratų „Peugeot 308 R HYbrid“ su 500 „arklių“ varikliu didžiausias greitis (ribojamas elektronika) yra 250 km/val., įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 4 sekundes, o 1000 metrų iš vietos automobilis pravažiuoja per 22 sekundes. Nepaisant to, СО2 išmetimas yra tik 70 g/km.

„Peugeot Sport“ suderino tris galios šaltinius: 4 cilindrų 270 AG turbo benzininį variklį 1.6 THP su S&S sistema, ir du elektros motorus, kurių kiekvienas generuoja po 85 kW / 115 AG ir suka priekinius bei galinius ratus.

Automobilio masės centras yra nuleistas kiek galima žemiau. 3 kWh ličio jonų baterija, paslėpta po galinėmis sėdynėmis, pasižymi nuostabiu galios ir dydžio santykiu. 50 litrų kuro bakas išdėstytas bagažinės dalyje, virš galinio elektros variklio ir dviejų transformatorių. „Peugeot Sport“ visiškai perprojektavo kuro baką taip, kad jis būtų išdėstytas kiek galima arčiau techninių komponentų, tokiu būdu pavyko sumažinti automobilio aukštį pora milimetrų ir pagerinti jo savybes.

Vairuotojas gali rinktis iš kelių važiavimo režimų:
- Hot Lap režimas – pats galingiausias ir suteikia galimybę panaudoti visų trijų galios šaltinių potencialą taip, kad būtų pasiekta 500 AG ir 730 Nm sukimo momentas.
- Track režimu galia pasiekia 400 AG, o sukimo momentas – 530 Nm dėl benzininio variklio ir galinio elektros variklio. Priekinis elektros variklis padidina galią pagreitėjimo metu.
- Road režimas taikomas, visų pirma, važiuojant plentu, jo galia yra 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Benzininis variklis veikia didžiausiu galingumu, o galinis elektros variklis palaiko jį pagreitėjimo metu. Šiuo režimu priekinis elektros variklis neveikia.
- ZEV režimu „308 R HYbrid“ judėjimą užtikrina galinis elektros variklis. Priekinis elektros variklis įsijungia, priklausomai nuo to, kaip stipriai vairuotojas spaudžia pedalą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)