Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, imdamasi „Mission E“ projekto „Porsche“ toliau investuoja į tvarų augimą. Vien Štutgarte tai padės sukurti per tūkstantį naujų darbo vietų.

Koncernas į pagrindinę savo gamyklą ketina investuoti apie 700 mln. eurų. Per artimiausius keletą metų bus pastatyti naujas dažymo cechas ir nauja surinkimo linija. Dabartinė variklių gamykla bus išplėsta ir pritaikyta gaminti elektrines pavaras.

Dabartinės automobilių kėbulų dirbtuvės taip pat bus pertvarkytos. Ketinama investuoti ir į kitas sritis, susijusias su šiuo projektu, pavyzdžiui į „Porsche“ tyrimų centrą Veisache.

Modelio „Mission E“ prototipas buvo pristatytas šį rugsėjį įvykusioje Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje (IAA). Parodos lankytojams didžiausią įspūdį paliko emocionali šio modelio išvaizda. Atskleidžiantis „E-Performance“ galimybes, šis novatoriškų technologijų flagmanas, teigiama, suderins išskirtinę vairavimo patirtį ir kasdienį praktiškumą.

Ketverių durų automobilis su keturiomis atskiromis sėdynėmis išvystys 600 AG (440 kW) jėgą. Jis gebės iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 3,5 sekundės, o su pilnai įkrautomis baterijomis galės įveikti daugiau kaip 500 km atstumą.

Automobilis bus įkraunamas per specialiai jam pritaikytą 800 voltų įkrovimo stotelę, kuri yra du kartus galingesnė už šiandien naudojamus sparčiojo įkrovimo sprendimus. Tai leis automobilio ličio jonų baterijas iki 80 proc. talpos įkrauti vos per 15 minučių. Šį automobilį taip pat bus galima įkrauti be laidų naudojantis magnetinės indukcijos technologija.

„Mission E“ aiškiai atspindi mūsų prekės ženklo ateitį. Net ir greitai kintančiame automobilių pasaulyje „Porsche“ ketina išlaikyti pirmaujančią poziciją su šiuo nuostabiu sportiniu automobiliu“, – sako „Porsche AG“ stebėtojų tarybos pirmininkas dr. Wolfgangas Porsche.

„Mes ryžtingai imamės elektrinio transporto iššūkio. Net kalbant apie tik baterijomis varomus automobilius, „Porsche“ lieka ištikima savo filosofijai ir ketina pasiūlyti klientams dinamiškiausią ir technologiškai pažangiausią modelį šioje rinkos srityje“, – sako dr. O. Blume. Anot jo, šis projektas akcentuoja Štutgarto kaip gamybinės vietovės svarbą, o Badeno-Viurtenbergo žemės – kaip technologijų ir visos Vokietijos automobilių pramonės centro reikšmę.

„Šiandien reikia švęsti! Mes tai padarėme! Mes pristatėme „Mission E“ į Zufenhauseną ir Veisachą, kur ateitis turi tradiciją. Darbuotojų pusė darbdaviui pateikė pasiūlymą, kurio jis negalėjo atsisakyti. Tai žymi naujos eros Zufenhausene ir Veisache pradžią.

Skaitmenizacija vystysis kartu su mumis. O „Gamykla 4.0“ taps dideliu iššūkiu darbininkams, profsąjungoms ir darbdaviui. Mes vadovausimės nauju požiūriu, tačiau neaukosime socialinių aspektų. Su šios dienos sprendimu „Porsche“ visu greičiu be apribojimų juda į automobilizmo ir pramonės ateitį“, – sako Uwe Hueckas, Darbuotojų tarybos pirmininkas ir „Porsche AG“ stebėtojų tarybos pirmininko pavaduotojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)