Paskelbtos „Nissan Juke“ kainos Lietuvoje

 (44)
„Nissan“ paskelbė, kad mažasis „crossover“ tipo modelis „Juke“ Lietuvoje kainuos nuo 52 990 Lt. Šis automobilis pirkėjus Europoje pasieks spalio mėnesį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nissan Juke
© Gamintojo nuotr.

„Nissan Juke“ premjera įvyko Ženevos automobilių parodoje. Gamintojų teigimu, šis modelis sulaukė didelio vairuotojų dėmesio, todėl „Nissan“ atstovybėse jau priimami šio automobilio užsakymai.

„Juke“ kaina prasideda nuo 52 990 Lt („Visia“ įrangos lygis). Automobilis su „Acenta“ įranga kainuos nuo 56 990 Lt, o su „Tekna“ komplektacija – nuo 61 990 Lt.

„Juke“ sukurtas naudojant „Renault Nissan“ aljanso B platformą. „Juke“ važiuoklė –2530 mm, ilgis – 4135 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1570 mm. Modeliuose su priekiniais varomaisiais ratais priekyje montuojama „MacPherson“ tipo pakaba, o gale – torsioninis strypas. Modeliuose su keturių varomųjų ratų sistema montuojama daugiasvirtė galinė pakaba, sukurta sekant „Qashqai“ pavyzdžiu.

„Nissan Juke“ bus komplektuojami su vienu iš trijų skirtingų variklių: dyzeliniu arba vienu iš dviejų 1,6 l benzininių. Visi jie atitinka „Euro 5“ reikalavimus.

Visiškai naujo 1,6 l benzininio variklio su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi galia siekia 190 AG, o sukimo momentas – 240 Nm. Taip pat siūlomas 1,6 l benzininis variklis be turbokompresoriaus (galia – 117 AG, sukimo momentas – 158 Nm) ir 1,5 l dCi dyzelinis variklis (galia – 110 AG, sukimo momentas – 240 Nm).

Bagažinės talpa – 251 litro. Modeliuose su dviejų varomųjų ratų sistema įrengta dėtuvė po grindimis. Nulenkiamos galinės sėdynės dalijamos 60:40 santykiu.

„Juke“ automobiliai su dviejų varomųjų ratų sistema bus gaminami „Nissan“ gamykloje netoli Sanderlendo (Didžioji Britanija) kartu su „Note“, „Qashqai“ ir „Qashqai+2“ automobiliais, o versijos su keturiais varomaisiais ratais bus gaminamos „Nissan“ gamykloje Opamoje (Japonija).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Continental“ pelnė svarbų apdovanojimą

Praeitą savaitę Hanoveryje, Vokietijoje, vykusioje parodoje „Tire Technology Expo 2017“, „Continental“ kompanija buvo pagerbta žurnalo „Tire Technology International“ įsteigtu prizu „Metų padangų gamintojas“. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, šiuo prizu, kuris pirmą kartą buvo įteiktas 2008 m., aukščiausios kvalifikacijos komisijos, kurią sudaro 27 ekspertai iš Europos, Azijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų, įvertinti praėjusiais metais „Continental“ įgyvendinti ir pradėti vykdyti projektai.

„Volkswagen“ teigia D. Britanijoje sutvarkęs 470 tūkst. dyzelinių automobilių

Vokietijos automobilių koncerno „Volkswagen“ vadovas Didžiojoje Britanijoje Paulas Wallisas teigia, kad iš 1,2 mln. automobilių, paveiktų emisijų skandalo, apie 470 tūkst. jau yra sutvarkyti, praneša BBC.

Visiems „Lamborghini Aventador“ vairuotojams teks sukti į remonto dirbtuves (8)

Beveik šešių tūkstančių „Lamborghini Aventador“ automobilių vairuotojai netrukus turės apsilankyti remonto dirbtuvėse. Kaip skelbiama Italijos gamintojo pranešime, šiuose sportiniuose superautomobiliuose nustatytas pavojingas defektas.

Belgijos žiniasklaidą sudomino Lietuvos vežėjų problemos (39)

„Lietuvos vežėjai susiduria su naujomis sienomis“, – tokia antrašte rašinį pradeda garsus Belgijos leidinys „Le Standaard“, kurio žurnalistai prieš keletą savaičių lankėsi Lietuvoje. Šiuo metu vis daugiau Europos Sąjungos senbuvių priima protekcionistinius įstatymus, kuriais siekia išstumti kitų ES valstybių vežėjus. Pateisinti savo veiksmus šios šalys naudoja ne vieną mitą. Belgų žurnalistai į Lietuvą atvyko patikrinti, kokia situacija yra susiklosčiusi su mūsų šalies vežėjais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Rytdienos mašinų pasaulio eskizai

Šiais metais transporto pasaulis mini solidų jubiliejų: sukanka lygiai 25 metai sprendimui įdiegti ekologines normas „Euro 1“. Keletą pirmųjų evoliucijos pakopų – „Euro 2“ ir „Euro 3“ – technikos gamintojai įveikė pernelyg nesispyriodami, tačiau kiekvienas vėlesnis reikalavimų taršai griežtinimas buvo lydimas inžinierių aimanavimo „tai neįmanoma“.
Facebook draugai