Paskelbtos „Nissan Juke“ kainos Lietuvoje

 (44)
„Nissan“ paskelbė, kad mažasis „crossover“ tipo modelis „Juke“ Lietuvoje kainuos nuo 52 990 Lt. Šis automobilis pirkėjus Europoje pasieks spalio mėnesį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nissan Juke
© Gamintojo nuotr.

„Nissan Juke“ premjera įvyko Ženevos automobilių parodoje. Gamintojų teigimu, šis modelis sulaukė didelio vairuotojų dėmesio, todėl „Nissan“ atstovybėse jau priimami šio automobilio užsakymai.

„Juke“ kaina prasideda nuo 52 990 Lt („Visia“ įrangos lygis). Automobilis su „Acenta“ įranga kainuos nuo 56 990 Lt, o su „Tekna“ komplektacija – nuo 61 990 Lt.

„Juke“ sukurtas naudojant „Renault Nissan“ aljanso B platformą. „Juke“ važiuoklė –2530 mm, ilgis – 4135 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1570 mm. Modeliuose su priekiniais varomaisiais ratais priekyje montuojama „MacPherson“ tipo pakaba, o gale – torsioninis strypas. Modeliuose su keturių varomųjų ratų sistema montuojama daugiasvirtė galinė pakaba, sukurta sekant „Qashqai“ pavyzdžiu.

„Nissan Juke“ bus komplektuojami su vienu iš trijų skirtingų variklių: dyzeliniu arba vienu iš dviejų 1,6 l benzininių. Visi jie atitinka „Euro 5“ reikalavimus.

Visiškai naujo 1,6 l benzininio variklio su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi galia siekia 190 AG, o sukimo momentas – 240 Nm. Taip pat siūlomas 1,6 l benzininis variklis be turbokompresoriaus (galia – 117 AG, sukimo momentas – 158 Nm) ir 1,5 l dCi dyzelinis variklis (galia – 110 AG, sukimo momentas – 240 Nm).

Bagažinės talpa – 251 litro. Modeliuose su dviejų varomųjų ratų sistema įrengta dėtuvė po grindimis. Nulenkiamos galinės sėdynės dalijamos 60:40 santykiu.

„Juke“ automobiliai su dviejų varomųjų ratų sistema bus gaminami „Nissan“ gamykloje netoli Sanderlendo (Didžioji Britanija) kartu su „Note“, „Qashqai“ ir „Qashqai+2“ automobiliais, o versijos su keturiais varomaisiais ratais bus gaminamos „Nissan“ gamykloje Opamoje (Japonija).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Lenktynininkų treniruočių erdvės. Lietuvos atvejis

Kur pasitreniruoti? Toks klausimas tikriausiai kyla daugeliui jaunų žmonių, kurių kraujagyslėmis sruvena ne tik eritrocitai su leukocitais, bet ir šlakelis 98 oktano benzino. Deja, atsakymas kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Rakštis pagrindinėje šalies magistralėje: sprendžia, ką daryti ties Kaunu (72)

Ne vienerius metus problematiškiausia magistralės A1 vieta yra ties Kaunu. Didieji darbai, kuomet magistralė taps dukart platesnė, nukelti į kitus metus. Kosmetinių priemonių, kaip pagerinti eismą ties Kleboniškio tiltais, ieškoma šiuo metu. Panašu, kad sprendimai gali nelabai patikti kauniečiams -svarstoma, kad kai kuriomis valandomis gali būti uždaryti išvažiavimai iš Jonavos gatvės į magistralę.

Sunkvežimį Berlyno išpuolyje sulaikęs elektroninis herojus: kaip jis tai padarė? (2)

Po išpuolio Berlyne žiniasklaidoje pasirodė žinutės apie tai, kad tąkart daugybę gyvybių išgelbėjo vilkike įmontuota susidūrimo prevencijos sistema. Kas tai per įranga? Ar jos veikimo algoritmas tikrai turėjo sulėtinti sunkvežimį?

Vilniuje – išskirtinių „Porsche“ modelių ekspozicija (2)

„Porsche“ automobilių gerbėjams Lietuvoje bus pristatyti net penki išskirtiniai legendinio Vokietijos sportinių automobilių koncerno kūriniai. Tiesiai į saloną Vilniuje vos kelioms dienoms iš Vokietijos bus atgabenti abejingų nepaliksiantys „Exclusive“ linijos automobiliai. Juos „Porsche“ centre, Dariaus ir Girėno g. 15, bus galima apžiūrėti tik dvi dienas – nuo gegužės 4 dienos vidurdienio iki gegužės 5 dienos 18 val., rašoma pranešime spaudai.

Ralio ir žiedo senjorai negali be lenktynių (1)

Seniausio mūsų šalies automobilių sporto renginio – ralio „Aplink Lietuvą“ organizatoriai, 2006-aisiais sumanę paįvairinti programą ir surengti lenktynininkų-veteranų mūšį, greičiausiai patys netikėjo, iš butelio išleidžiantys džiną. Prie savo jaunystės laikų „kovinių“ mašinų vairo sėdę garbaus amžiaus pilotai pasirodė tebetrykštą energija ir neabejotinai pasiilgę varžybų. Po šio (re)starto jie kasmet susirenka bent į dvejas-trejas improvizuotas lenktynes. Paskutinės jų „2017 m.Velykinis slalomas“ tradiciškai vyko prabėgus savaitei po didžiųjų pavasario švenčių, rašoma pranešime spaudai.
Facebook draugai