„Naujasis „Mini One First“ suteiks didesnį pasirinkimą pirkėjams. Šio modelio benzininis variklis yra itin ekonomiškas. Be to, nors ir nedidelės galios, jis užtikrina dinamišką ir malonų važiavimą. Tuo pačiu, „Mini One First“ bus mažiausios kainos penkiaduris „Mini“ – standartinės komplektacijos „premium“ segmento modelio kaina neviršys 19,5 tūkst. eurų. Taigi, jis bus prieinamesnis platesniam vairuotojų ratui“, – teigia oficialios „Mini“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
Mini One First

Kaip ir visi naujausios kartos „Mini“ modeliai, penkerių durų „Mini One First“ turės naujos kartos variklį su „Mini TwinPower Turbo“ technologija. Šis 1,2 litrų tricilindris variklis turi turbokompresorių su tiesioginiu benzino įpurškimu ir kintamą vožtuvų valdymo sistemą („double Vanos“). „Vanos“ skirstomojo veleno valdymo sistema suteikia kur kas didesnį sukimo momentą važiuojant žemesne pavarair daugiau galios esant aukštoms pavaroms, be to, sumažina degalų sąnaudas ir CO2 išskyrimą. Naujasis variklis išvysto 75 AG galią ir didžiausią 150 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant 1400 aps./min. Penkiaduris „Mini One First“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,4 sekundes.

Galią automobilio priekiniams ratams perduoda patobulinta 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Naujų technologijų efektyvumas atsispindi ir skaičiuojant degalų sąnaudas – šiam automobiliui vidutiniškai reikės 5,2 litrų šimtui kilometrų.

„Mini One First“, lyginant su triduriu broliu, turi ne tik daugiau durų, bet ir 7,2 cm ilgesnę ratų bazę. 278 litrų bagažinę prireikus galima išplėsti trigubai – iki 941 litrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)