„Renault“ Paryžiaus automobilių parodoje pademonstravo gamybai paruoštą elektromobilį „Fluence Z.E.“. Šis modelis Europoje bus parduodamas nuo 2011 m. vidurio, o užsakymai jau priimami.
Renault Fluence Z.E.
© Gamintojo nuotr.

„Fluence Z.E.“ kaina (be akumuliatoriaus) sieks nuo 21,3 tūkst. iki 26 tūkst. eurų (73,5 – 89,7 tūkst. Lt), priklausomai nuo šalyje taikomo PVM mokesčio dydžio ir galiojančių mokesčių lengvatų. Klientai taip pat įsipareigos kiekvieną mėnesį už akumuliatoriaus nuomą mokėti nuo 79 eurų (įskaitant PVM).

„Renault Fluence Z.E.“ automobiliai kai kuriose šalyse bus parduodami už panašią kainą kaip ir panašų įrangos komplektą turintys „Renault Fluence“ modelio variantai su galingais dyzeliniais varikliais. Pavyzdžiui Prancūzijoje, dėl taikomos 5 tūkst. eurų mokesčių lengvatos, kainos prasidės nuo 21 300 eurų.

„Fluence Z.E.“ automobiliams pasirodžius rinkoje, klientai galės rinktis iš dviejų skirtingų įrangos komplektacijų. Elektrinis „Fluence“ variantas (4,75 metro) yra 13 cm ilgesnis nei jo versija su vidaus degimo varikliu. Automobilio galas buvo perdarytas siekiant įtaisyti akumuliatorių už galinių sėdynių ir nesumažinti modelio 300 dm3 bagažinės talpos.

„Renault Fluence Z.E.“ prietaisų skydelyje galima pamatyti išskirtinių, tik elektriniams automobiliams būdingų funkcijų. Pavyzdžiui, vienoj įprasto variklio sūkius rodančio tachometro rasite specialų matuoklį, pateikiantį informaciją apie atstumą, kurį gali nuvažiuoti automobilis, bei duomenis apie akumuliatoriaus energijos lygį.

„Renault Fluence Z.E.“ su įkrautomis baterijomis gali įveikti 160 km. „Renault Fluence Z.E.“ prietaisų skydelyje įtaisyta „HMI“ (Žmogaus mašinos sąsaja – angl. Man Machine Interface), skirta informuoti vairuotojus apie atstumą, kurį jie gali nuvažiuoti su akumuliatoriuje likusiu energijos kiekiu. Taip pat siūlomos įvairios naujos, energijos tausojimui skirtos funkcijos, įskaitant ir sistemą, kurios pagalba automobilis gali būti iš anksto įkaitinamas arba iš anksto atvėsinamas akumuliatoriaus įkrovimo metu.

„Renault Fluence Z.E.“ automobilis varomas 70 kW (95 AG) elektriniu varikliu. Automobiliui pajudėjus iš vietos, variklis gali akimirksniu pasiekti maksimalų sukimo momentą, lygų 226 Nm. Maksimalus greitis yra apribotas iki 135 km/val. „Fluence Z.E.“ akumuliatoriaus įkrovimas užtrunka nuo 6 iki 8 valandų.

Elektrinis modelio variantas bus gaminamas Bursos (Turkija) „Renault“ gamykloje, naudojant tas pačias gamybines linijas, kaip ir vidaus degimo varikliu varomiems „Fluence“ automobiliams.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

BMW atskleidė įspūdingą modelį (20)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (11)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (19)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Į Lietuvą atvežtas riboto leidimo „Range Rover Velar“ (5)

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus jau pasiekė pirmieji visureigiai „...

Automobilių gamyboje – nauja aukso kasykla (16)

Autonomiški automobiliai gali drastiškai sumažinti aukų keliuose skaičių, apkarpyti suvartojamų...

Top naujienos

Laisvalaikio veikla lietuviui atnešė milijonus: atskleidė sėkmės formulę (20)

Vienas iš „ Vinted “ įkūrėjų Justas Janauskas , atsimindamas studijų laikus Vilniaus...

Ekspertai kai kuriuos Laisvės aikštės pertvarkos projektus pavadino isteriškais (15)

Dailės galerijoje aptarus 10 pateiktųjų projektų, kaip atnaujinti Laisvės aikštę ir jos...

Kai katės pervertina savo galimybės: bando įsirangyti į kelis kartus mažesnes vietas (2)

Yra vienas dalykas, kurį katės mėgsta daryti labiau nei valgyti ir tinginiauti - bandyti sutilpti...

Socialiniame tinkle paatviravo apie sekso metu patirtus sužalojimus (12)

Seksas turėtų būti malonus dalykas, bet kartais jis pasisuka priešinga linkme ir tampa…...

Šiltesni nei įprasta orai išsilaikys ne tik rugpjūtį, bet ir rugsėjį (9)

Pagal dabar turimą informaciją, ne tik rugpjūčio pabaiga, bet ir rugsėjo pradžia turėtų būti...

Joniškio rajone iš voljero pabėgo meška (68)

Penktadienį Joniškio rajone esančiame Kirnaičių kaime iš kavinėje „Plūgo broliai“ esančio...

Papasakojo, ką patyrė per išpuolius Ispanijoje: britų aktorė slėpėsi restorano šaldytuve (29)

Per Barseloną supurčiusį išpuolį aktorė Laila Rouass, besifilmuojanti „BBC One“ kanalu...

Po lengvo pasivaikščiojimo D. Adomaitis saviškiams turėjo pastabėlių specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (20)

Jokio ažiotažo Rygoje nesukėlusios ir uždarų durų vykusios Lietuvos ir Rumunijos rinktinių...

Pustuštėje „Karklėje“ – gausus „nelegalių radinių biuras“ (47)

Penktadienio vidurdienį duris atvėrusio festivalio „ Karklė “ apsaugos darbuotojai nesnaudžia...

Erdvėlaiviai „Voyager“ paruošti atvesti ateivių į Žemę (63)

Netrukus astronomijos mėgėjai turės progą švęsti – „ Voyager “ programai sukanka 40 metų....