Dizaino linijos akivaizdžiai tęsia visuose atnaujintuose „Lexus“ modeliuose diegiamą „L-finesse“ stilistiką, kuriai netrūksta aštrių briaunų, išryškintų formų (ypač tai pažymėtina kalbant apie radiatoriaus groteles) ir judesio išraiškos.

Koncepcinis modelis kol kas aprūpintas taip pat ateities vizijas atskleidžiančiomis vandenilio kuro talpomis, kurios, dėl svorio balansavimo, išdėliotos po visą automobilį. Cheminių reakcijų dėka iš šios kuro rūšies išgaunama elektra, kuri varo kiekvienam ratui sumontuotą po atskirą elektromotorą.

„Mesti svorį“ padeda ir 21 colio skersmens ratlankių gamyboje panaudotas anglies pluoštas bei aliuminis.

Savaime suprantama, vizionieriškas „Lexus“ prikimštas pažangių elektroninių sistemų, užtikrinančių tiek saugumą, tiek kai kurias autonominio vairavimo funkcijas. Taip pat gamintojas žada erdvesnį ir dar komfortiškesnį saloną nei pirmtake.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)