Šiuos retro dvasia alsuojančius šedevrus iš savo kolekcijos „Sostinės dienų 2010“ renginiams paskolino neoficialiai geriausiu visų laikų Lietuvos lenktynininku tituluojamas Stasys Brundza.

„Automobilis – meno kūrinys ir technikos stebuklas. (...) Manęs klausia, o kodėl amerikiečių, kodėl „Cadillac“? Ši automobilių pramonė net ir muziejuose nelabai atspindėta, o „Cadillac“ tuo metu buvo pasaulinis standartas. Čia yra mėlynas automobilis, kuris buvo pirmasis pasaulyje su elektriniu starteriu ir su elektrinėmis lempomis. Dabar mes nelabai įsivaizduotume automobilio be tokių atributų“, - apie pusei šimto susirinkusiųjų kalbėjo kolekcininkas, daugelio tarptautinių ralio lenktynių laimėtojas.

Be minėtojo 1912 m. „Cadillac“ modelio, tuo metu vadinto amerikietiškuoju „Rolls Royce“, parodoje galima rasti ir 1929 m. septynvietį limuziną, beveik 6 m. ilgio ir 2 m. aukščio 1939 m. „Cadillac Imperial Sedan“ (tais metais pasirodė vos 2069 šio modelio vienetai), 1972 m. devynvietį limuziną bei dar kelis automobilius, atspindinčius skirtingus XX a. dešimtmečius.

Jeigu nesutrukdys lietus, penktadienį ir sekmadienį Gedimino prospekte prie Lukiškių aikštės bus eksponuojami kiti automobiliai iš lenktynininko S. Brundzos kolekcijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją