Guostis galima nebent tuo, kad pas mus tokių skardinių neturėtų būti daug – šie automobilių modeliai kuriami Indijos rinkai. Indijos rinkai, kurioje į saugumo reikalavimus kreipiama mažiausiai dėmesio, tad jie – minimaliausi. (Atvykus Indijon neprošal tai turėti omenyje, sugalvojus išsinuomoti automobilį). Tačiau kaip atrodo tie minimaliai saugūs automobiliai po smūgio į kliūtį kelyje?

Kraupiai. Apie šansus likti gyvam taip sumaitotosiose skardinėse paliekame pasvarstyti jums patiems.

„Nulinukai“ buvo testuojami pagal Londone įsikūrusios organizacijos, kuri vykdo programą Global New Car Assessment Program (Global NCAP), standartus. Programos vykdytojų tikslas – palaikyti naujų gamintojų saugumo testų programų tobulinimą šalyse, kuriose sparčiai auga ypač pigių automobilių paklausa.

Eksperimentui buvo pasirinkti septyni Indijos rinkai skirti automobiliai. Penkiems iš jų buvo paskelbtas negailestingas 0 saugumo žvaigždučių, salone esant suaugusiesiems, nuosprendis. (Vaikų saugumo testų rezultatai geresni tik minimaliai). Tai reiškia, kad vairuotojas ir keleiviai šiuose automobiliuose per avariją rizikuoja ne tik smarkiai susižaloti, bet ir žūti.

Nulį žvaigždučių šiuose saugumo testuose surinko „Renault Kwid“, „Maruti Suzuki Celerio“, „Maruti Suzuki Eeco“, „Mahindra Scorpio“ ir „Hyundai Eon“.

Indijoje „Renault Kwid“ populiarumas pastebimai auga. „Times of India“ duomenimis, šių metų kovą šis automobilių modelis buvo penktas perkamiausias Indijoje. Iš viso tą mėnesį jų Indijoje parduoti 9743 vienetai. O nuo debiuto rinkoje (2015 rugsėjo 24 d.), iš viso parduota 41205 „Kwid“.

Sparčiai auganti automobilių rinka, kurioje paklausūs tokie nesaugus skardinukai, būdinga ne tik Indijai, bet ir Tailandui, Meksikai, Indonezijai. „Wall Street Journal“ atkreipia dėmesį, kad tose šalyse į automobilių saugumo standartus paprasčiausiai numojama ranka.