„Turime susigrąžinti savo tradicinius klientus. Per greitai pakėlėme „Opel“ į aukštesnį lygį. Žvelgdami į priekį, turime savo automobilius padaryti įperkamesnius“, – sakė jis.
K. F. Stracke'as teigė, kad nepaisant krizės Europoje, „General Motors“ koncernas nesiruošia sumažinti investicijų į naujus produktus Europoje.
„Ruošiamės skirti ženklias investicijas į „Opel“ produktus. O kai kurie mūsų konkurentai paskelbė apkarpysiantys išlaidas investicijoms“, – kalbėjo jis.
Praėjusią savaitę „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne atskleidė, kad Italijos automobilių gamintojas investicijas Europoje sumažins 500 mln. eurų.
K. F. Stracke'es teigimu, iki 2016 m. „Opel“ planuoja pristatyti 23 naujus ar atnaujintus automobilius, tarp jų – ir į naujus segmentus žengsiančius „Mokka“ bei „Adam“. Taip pat ketinama rinkai pasiūlyti 13 naujų variklių.
Jis įsitikinęs, kad sumažinus „Opel“ kainas, jie nepradės konkuruoti su kita „General Motors“ valdoma marke „Chevrolet“: „Klientai šių dviejų prekės ženklų nelaiko konkurentais“.