„Trumpas, šmaikštus ir lengvai įsimenamas vardas „Karl” simbolizuoja „Opel” markės vertybes: vokiškas, jausmingas ir prieinamas”, - sako Tina Müller, „Opel” rinkodaros tarybos vadovė.

Opel Karl
Su nauju „Karl”, „Adam” ir naujos kartos „Corsa”, kurie rinkai pristatyti mažiau nei per 30 mėnesių, „Opel“ turės vieną didžiausių mažų ir labai mažų miesto automobilių asortimentą per visą savo istoriją, be to vieną jauniausių rinkoje.

„Karl“ bus nedidelis, 3,68 m ilgio, penkių durų modelis, kuriame žadama sutalpinti 5 žmones.

„Reuters“ rašo, kad šia naujiena „General Motors“ tikisi kompensuoti „Chevrolet“ markės pasitraukimą iš Europos (tai numatyta 2015 metų pabaigoje).

Nepatvirtintomis žiniomis, „Karl“ kaina sieks nuo 10 tūkst. eurų. Didžiojoje Britanijoje jis vadinsis „Vauxhall Viva“.

„Karl” vardas skirtas vienam iš Adam Opel, 1862 m. įkūrusiam kompaniją, sūnų garbei.

Kuomet Adam veikla išaugo į vieną didžiausių dviračių gamyklų „Opel“ pavadinimu Vokietijoje, jo sūnūs – Karlas, Vilhelmas ir Fridrichas, 1898 m. pasinėrė į automobilių verslą, o dar kitais metais sukonstravo savo pirmąjį automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)