„Trumpas, šmaikštus ir lengvai įsimenamas vardas „Karl” simbolizuoja „Opel” markės vertybes: vokiškas, jausmingas ir prieinamas”, - sako Tina Müller, „Opel” rinkodaros tarybos vadovė.
„Karl“ bus nedidelis, 3,68 m ilgio, penkių durų modelis, kuriame žadama sutalpinti 5 žmones.
„Reuters“ rašo, kad šia naujiena „General Motors“ tikisi kompensuoti „Chevrolet“ markės pasitraukimą iš Europos (tai numatyta 2015 metų pabaigoje).
Nepatvirtintomis žiniomis, „Karl“ kaina sieks nuo 10 tūkst. eurų. Didžiojoje Britanijoje jis vadinsis „Vauxhall Viva“.
„Karl” vardas skirtas vienam iš Adam Opel, 1862 m. įkūrusiam kompaniją, sūnų garbei.
Kuomet Adam veikla išaugo į vieną didžiausių dviračių gamyklų „Opel“ pavadinimu Vokietijoje, jo sūnūs – Karlas, Vilhelmas ir Fridrichas, 1898 m. pasinėrė į automobilių verslą, o dar kitais metais sukonstravo savo pirmąjį automobilį.