Už šią sumą pirkėjams bus siūloma benzininė 1.8 l, 115 AG versija su mechanine 5 laipsnių pavarų dėže ir bazine „Essentia“ įranga. Pigiausiu dyzeliniu pasirinkimu taps variantas su 2.0 l, 110 AG varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže, šis modelis kainuos nuo 78 684 Lt.

Palyginimui, geriausios „Cosmo“ komplektacijos „Zafira Tourer“ su galingiausiu dyzeliniu 2.0 l, 165 AG varikliu kainuos nuo 95 395 Lt.

Įdomu tai, kad pirkėjams kartu su nauju vienatūriu ir toliau bus siūloma antros kartos „Zafira“, kurios kaina Lietuvoje prasideda nuo 62,6 tūkst. Lt.

Lyginant su pirmtaku, naujoji „Zafira Tourer“ yra 19 cm ilgesnė, 13 cm platesnė, 6 cm aukštesnė, o važiuoklės bazė pailgėjo 6 cm.

Variklių gamoje – trys 2.0 CDTI turbodyzelinio variklio versijos (110 AG, 130 AG arba 165 AG). Benzininių variklių asortimentą sudaro du mažesnio darbinio tūrio, degalus taupantys varikliai su turbinomis – 1.4 ECOTEC (120 AG arba 140 AG), 1.8 l 115 AG bei suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) varomas 1.6 l, 150 AG agregatas. Galima rinktis iš šešių laipsnių mechaninės arba automatinės pavarų dėžės.

Kiek vėliau pasirodys ir itin ekonomiška „ecoFLEX” versija, kurioje bus įmontuota „Start/Stop“ įranga bei „ecoFLEX” technologija, kurių dėka „Opel Zafira Tourer“ su dyzeliniu 2.0 l CDTI 130 AG varikliu vidutiniškai sunaudos 4,5 l/100 km degalų, o CO2 emisija bus 119 g/km. Gamintojų teigimu, tokia CO2 emisija yra mažiausia kompaktiškų vienatūrių klasėje. Vėliau žadama pristatyti ir dar galingesnių variklių.

Nuo 1999 m., kai pasirodė šis vienatūris, Europoje „Opel“ pardavė 2,2 mln. „Zafira“ automobilių, iš kurių daugiau nei 1 mln. sudaro antros kartos vienatūris, debiutavęs 2005 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)