Ženevos automobilių parodoje debiutuos naujasis „Opel Astra OPC EXTREME”. Modelis buvo tobulinamas Niurburgringo lenktynių trasoje, jis turi galingą 2.0 l variklį su turbina, išvystantį 300 AG, ir pagrindinius „Opel Astra OPC Cup“ lenktyninio automobilio komponentus.
Opel Astra OPC EXTREME
© Gamintojo nuotr.

Astra OPC EXTREME” sukurtas šios lenktyninės versijos pagrindu ir tikrąsias lenktynių technologijas leis pajusti važiuojant įprastais keliais. Jei publikos reakcija bus tokia, kokios ir tikėtasi, EXTREME modelis taps ribotos serijos legaliai gatvėse skriejančiu sportiniu automobiliu.

300 AG slėpsis po anglies pluošto variklio gaubtu. 2.0 l variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo bei kintamo darbo vožtuvų sistemomis – vienas galingiausių „Opel“ sukurtų keturių cilindrų variklių. Aliuminio konstrukcijos variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri galią perduoda per riboto praslydimo diferencialą. Šis lenktynėse patikrintas variklis OPC EXTREME modelyje bus tikrai greitas, nes dėl lengvų ir itin tvirtų anglies pluošto dalių automobilis yra 100 kg lengvesnis nei įprastas „Astra OPC“.

Anglies pluoštas plačiai naudojamas F–1 lenktynėse siekiant sumažinti automobilių svorį; jis naudojamas ir EXTREME konstrukcijoje. Iš šios itin tvirtos ir lengvos medžiagos pagamintas aerodinamiškai optimizuotas galinis oro aptakas, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio gaubtas, skersinės pakabos svirtys, ratlankiai, galinių ratų arkų ventiliacijos angos ir stogas. Anglies pluošto ratlankiai net 20 kg lengvesni už aliuminio lydinio.

Visa tai gerokai sumažina kėbulo ir važiuoklės svorį, suteikia džiaugsmo inžinieriams, o vairuotojams – dar daugiau vairavimo malonumo. Anglies pluošto automobilio stogas lengvas it plunksna – vos 2,6 kg, palyginti su plieniniu, kuris sveria 9,3 kg. Toks stogas leidžia gerokai sumažinti „Astra EXTREME“ svorio centrą. Automobilio sparnai pagaminti iš aliuminio ir sveria vos po 800 g, palyginti su 2,2 kg sveriančiais plieniniais.

Mažesnis svoris svarbiausiose vietose smarkiai pagerina automobilio valdymą, vikrumą trasoje ir, žinoma, gerina galios ir svorio santykį. To rezultatas – gatvėms tinkamas EXTREME greitus posūkius įveikia taip lengvai ir greitai kaip ir lenktyninis jo brolis Niurburgringo ilgų nuotolių čempionate (VLN). „Opel“ versijai EXTREME suteikė ir stulbinamo veiksmingumo stabdžius, atitinkančius galingą automobilio variklį. Tai šešių stūmoklių „Brembo“ stabdžių sistema su 370 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais, pasiskolintais iš lenktyninės versijos. Itin sportiškos 245/35 19 colių padangos, sukurtos specialiai EXTREME, taip pat yra svarbios ir užtikrina beveik tokį pat sukibimą kaip ir lenktyninio automobilio padangos. Be to, automobilio pakaba (stabilizatoriai ir amortizatoriai) yra reguliuojama visai kaip žiedinių lenktynių automobiliuose.

Salone galinės automobilio sėdynės išmontuotos, viduje sumontuoti saugos lankai. Vairuotojas ir šturmanas sėdės patogiose specialiai šiam automobiliui sukurtose „Recaro“ sportinėse sėdynėse su šešiataškiais „Schroth“ saugos diržais. „Astra OPC EXTREME“ ekipažas ne tik sėdi automobilyje – jie tampa šio automobilio dalimi.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (1)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (31)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį (4)

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (22)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (25)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (13)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (25)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (80)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (83)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1106)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (50)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (83)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (4)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...

Po įgyvendinto plėtros projekto „Mega“ tapo sunkiai atpažįstama (63)

Po metus trukusių plėtros darbų didžiausias prekybos ir laisvalaikio centras vidurio Lietuvoje „...