Oficialiai pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

 (35)
Vokiečių automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pirmadienį Detroito automobilių parodoje pristatė naujausią E klasės modelį. Jau prieš kurį laiką buvo pristatytos šio modelio interjero inovacijos bei dalis techninių detalių, o šiandien įvyko oficiali šio automobilio pasaulinė premjera.
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, „Mercedes-Benz“ koncernas pristatydamas naująjį modelį pakėlė verslo klasės automobilių kartelę dar aukščiau.

Ilgesnė ratų bazė ir aptakesnis dizainas

Detroite pristatyto naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Pavyzdžiui, skiriasi bazinės versijos, "Exclusive", "Avantgarde" ir AMG linijų modeliuose priekinės automobilio grotelės ir „Mercedes-Benz“ ženklo vieta bei dydis. Tai automobiliui suteikia išskirtinumo, pabrėžiant atskiriems modeliams būdingas charakteristikas.

Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia daugiau masės pojūčio ir žymi galingą automobilio charakterį.

Pagrindinės charakteristikos pozicionuoja šį modelį tarp S ir C klasės automobilių. Naujojo E klasės modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su pirmtaku, o bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm). Tačiau inžinieriai pasistengė ir naujojo E klasės modelio aerodinamio koeficiento parametras siekia 0,23.

Inovatyvus E klasės interjeras

Automobilyje - modernus ir inovacijų kupinas interjeras. Viena didžiausių inovacijų – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“.

Taip pat pristatoma unikali vairo funkcija – E klasės modelio vairas turės lietimui jautrias zonas, kurios reaguos į vairuotojo pirštų judesius aukštyn/žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik E klasės vairuotojai.

Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams, ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos: atvirų porų mediena, oda, metaliniai akcentai. Šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, inteligentiškas ir itin komfortabilus interjeras. Taip pat šioje automobilių kategorijoje pristatoma naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinė valdymo panelė.

Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. "E 200" modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, "E 220 d" – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), "E 350 d" – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios motoras. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą.

Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per "9G-TRONIC" devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Vokiečių koncernui įprastai skiriant didžiulį dėmesį saugos ir pagalbinėms sistemoms, naujoje E klasėje diegiamos persirikiuoti padedanti "Active Lane-change Assistant" sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti "Active Brake Assist" sistema, kuri kartu su "Evasive Steering Assist" sistema, padeda identifikuoti pėsčiuosius ir padeda jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti "Active Blind Spot Assist" sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo komfortą ir maksimaliai padedančių išvengti susidūrimų ir kitų incidentų.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Mokslininkų atradimas supurtys automobilių pasaulį (160)

Mokslininkai bando superkondensatorių, kuris gali padėti įkrauti elektromobilį taip greitai, kaip į įprastą automobilį įpilama degalų. „Augmented Optics“ sukurtas superkondensatorius gali visiškai transformuoti elektrinių automobilių rinką, o dabartinės baterijos gali išnykti, rašo autoexpress.co.uk.

„Opel“ parodė pirmąsias naujos kartos „Insignia“ nuotraukas (42)

Vokietijos kompanija „Opel“ oficialiai išplatino pirmąsias naujos kartos „Insignia“ modelio nuotraukas ir pateikė nemažai informacijos. Atnaujintas įmonės flagmanas „Opel Insignia Grand Sport“ viešumoje pirmą kartą bus pristatytas kitų metų kovo mėnesį Ženevoje vyksiančioje tarpautinėje parodoje, o prekybos salonus pasieks vėliau 2017-aisiais.

SEAT atnaujino sportiškąją „Leon Cupra“ versiją (7)

Ispanijos kompanija SEAT atnaujino sportiškąją modelio „Leon“ modifikaciją „Cupra“ tiek su hečbeko, tiek su universalo kėbulu. Universalas dabar komplektuojamas su visų keturių varomų ratų sistema „4Drive“, kurioje naudojama penktosios kartos įmonės „Haldex“ tarpašinė sankaba.

Vilniaus aplinkkelyje leis važiuoti greičiau paskelbta atidarymo data, papildyta 16:18 val. (16)

Vilniaus miesto savivaldybė pranešime žiniasklaidai informuoja, kad iki paskutinės Vakarinio aplinkkelio atkarpos atidarymo liko laukti visai nedaug ir jau suplanuota, kad juo bus galima važiuoti 90 kilometrų per valandą greičiu, nes tai nesukels jokio pavojaus eismo saugumui. Antradienį sostinės meras Remigijus Šimašius feisbuke paskelbė, kad pilnai užbaigtas Vakarinis miesto aplinkkelis bus atidaromas gruodžio 20 dieną, 11 val.

Vokiečių leidinio konkurse „Audi“ pelnė 7 apdovanojimus (1)

Šiais metais jau 29-tą kartą Vokietijos laikraščio „Auto Zeitung“ surengtame konkurse „Auto Trophy“ sėkmė šypsojosi automobilių gamintojui „Audi“. Jam atiteko penki atskirų kategorijų ir du specialieji apdovanojimai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai