Oficialiai pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

 (35)
Vokiečių automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pirmadienį Detroito automobilių parodoje pristatė naujausią E klasės modelį. Jau prieš kurį laiką buvo pristatytos šio modelio interjero inovacijos bei dalis techninių detalių, o šiandien įvyko oficiali šio automobilio pasaulinė premjera.
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, „Mercedes-Benz“ koncernas pristatydamas naująjį modelį pakėlė verslo klasės automobilių kartelę dar aukščiau.

Ilgesnė ratų bazė ir aptakesnis dizainas

Detroite pristatyto naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Pavyzdžiui, skiriasi bazinės versijos, "Exclusive", "Avantgarde" ir AMG linijų modeliuose priekinės automobilio grotelės ir „Mercedes-Benz“ ženklo vieta bei dydis. Tai automobiliui suteikia išskirtinumo, pabrėžiant atskiriems modeliams būdingas charakteristikas.

Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia daugiau masės pojūčio ir žymi galingą automobilio charakterį.

Pagrindinės charakteristikos pozicionuoja šį modelį tarp S ir C klasės automobilių. Naujojo E klasės modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su pirmtaku, o bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm). Tačiau inžinieriai pasistengė ir naujojo E klasės modelio aerodinamio koeficiento parametras siekia 0,23.

Inovatyvus E klasės interjeras

Automobilyje - modernus ir inovacijų kupinas interjeras. Viena didžiausių inovacijų – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“.

Taip pat pristatoma unikali vairo funkcija – E klasės modelio vairas turės lietimui jautrias zonas, kurios reaguos į vairuotojo pirštų judesius aukštyn/žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik E klasės vairuotojai.

Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams, ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos: atvirų porų mediena, oda, metaliniai akcentai. Šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, inteligentiškas ir itin komfortabilus interjeras. Taip pat šioje automobilių kategorijoje pristatoma naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinė valdymo panelė.

Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. "E 200" modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, "E 220 d" – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), "E 350 d" – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios motoras. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą.

Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per "9G-TRONIC" devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Vokiečių koncernui įprastai skiriant didžiulį dėmesį saugos ir pagalbinėms sistemoms, naujoje E klasėje diegiamos persirikiuoti padedanti "Active Lane-change Assistant" sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti "Active Brake Assist" sistema, kuri kartu su "Evasive Steering Assist" sistema, padeda identifikuoti pėsčiuosius ir padeda jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti "Active Blind Spot Assist" sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo komfortą ir maksimaliai padedančių išvengti susidūrimų ir kitų incidentų.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Ferrari“ išleido ypatingą keturvietį automobilį (6)

Kompanija „Ferrari“ pristatė naują superautomobilio „GTC4 Lusso“ modifikaciją, kurios pavadinime atsirado raidelė „T“. „FF“ modelį pakeitęs neferariškas savo netradicine šiam italų gamintojui išvaizda hečbekas tapo pirmuoju šios markės keturviečiu automobiliu su turbininiu varikliu.

Išplatinta pirmoji galingojo „Hyundai RN30“ nuotrauka (3)

„Hyundai Motor“ išplatino pirmąją naujausio galingojo „N“ koncepcinio modelį „RN30“ nuotrauką, kuris 2016 m. rugsėjo 29 d. Paryžiaus automobilių parodoje švęs pasaulinę premjerą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis sukurtas taip, kad trasoje visiems leistų pajusti azartą ir suteiktų malonumą.

„Ford Fiesta“ mini 40 metų jubiliejų (2)

Nuo to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta“, šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta“ žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama mirtis (335)

Dar kone prieš dešimtmetį, kai ėmė plisti elektromobilių idėja, vidaus degimo technologijų priešai pradėjo trimituoti apie artėjančią tokių variklių mirtį. Nuo to laiko tvirtinimai, esą ateityje neliks benzinu ir dyzeliniu kuru „mintančio“ transporto, pasigirsta su stebinančiu reguliarumu.

Pristatytas įkraunamas „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ (3)

„Porsche“ pristatė ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“.
Facebook draugai