Inžinierių pateiktame povandeninių „tiltų“ projekto pasiūlyme numatyta, kad tokius kelius turi sudaryti du pagrečiui nutiesti tuneliai, kuriuose eismas būtų leidžiamas abiem kryptimis. Kitaip nei įprasti tuneliai, šie keliai būtų nutiesti maždaug 30 m gylyje ir palaikomi didžiulių vandens paviršiuje plūduriuojančių pontonų. Prie jų tuneliai būtų pritvirtinti tvirtomis santvaromis.

Šalyje gausu neįtikėtinai gilių ir siaurų įlankų, todėl statyti tradicinių povandeninių tunelių čia neįmanoma, kai kurių fiordų gylis gali siekti ir pusantro kilometro. Įprastų krantus jungiančių tiltų čia taip pat nenutiesi, nes kai kurie fiordai labai platūs, be to, tiltams labai kenktų atšiaurios oro sąlygos.

Tokių tunelių dar niekur nestatyta, todėl projektą planuojama baigti ne anksčiau kaip 2035-aisiais. Beje, dar iki galo neaišku, ar jis apskritai bus vykdomas. Jei inžinieriai nutars, kad planai per drąsūs arba per daug sudėtingai įgyvendinami, finansavimą gali būti nuspręsta skirti kitam tikslui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)