„Nissan“ teigia, kad Korėjoje parduodamas modelis „Qashqai“ visiškai atitinka „Euro-6“ standartą, o Pietų Korėjos ministerijos testų rezultatai nesutampa su kitų šalių reguliavimo institucijų atliktais testais.

„Bendrovę „Nissan“ nuvylė Ministerijos pareiškimas, taip pat ir jos neigimas, esą ji negalėjusi suklysti“, – pastebima pranešime spaudai.

Japonijos koncernas ketina paaiškinti Korėjos ministerijai visus „Qashqai“ variklio darbo aspektus, siekdamas paneigti visus kaltinimus.

Šią savaitę Pietų Korėja pranešė apie planus nubausti „Nissan Motor“ 330 mln. vonų (279 tūkst. 920 dolerių) už įtariamas manipuliacijas vieno iš jos gaminamo modelio emisijų rezultatais. Atlikusi 20 dyzelinių automobilių modelių tyrimą, šalies Aplinkosaugos ministerija tvirtino, kad „Nissan“ modeliuose buvo įmontuoti vadinamoji „duomenis klastojanti“ įranga. Ministerija reikalauja, kad būtų atšaukti šimtai „Nissan“ automobilių, ir ketina paduoti į teismą „Nissan“ padalinio Korėjoje vadovą.

„Nissan“ neigia bet kokius savo pažeidimus.

„Nissan Motor“ niekada nemanipuliavo savo gaminamų automobilių duomenimis ir nenaudojo duomenis klastojančios įrangos šiuose automobiliuose“, – antradienį pareiškė Japonijos automobilių gamintoja.

Pietų Korėja atliko tyrimą, paaiškėjus, kad Vokietijos gamintoja „Volkswagen“ pernai falsifikavusi emisijų testų rezultatus. Balandį Japonijos automobilių gamintoja „Mitsubishi Motors“ taip pat įsivėlė į emisijų skandalą, pripažinusi ištisus dešimtmečius falsifikavusi duomenis.

„Suzuki“ akcijos atpigo, pasklidus gandams apie pažeidimus bendrovėje

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Suzuki Motor Corp“ akcijų vertė smuko 9 proc., po nepatvirtintų pranešimų, esą bendrovė ketina prisipažinti pažeidusi savo pagamintų automobilių testavimo taisykles, informuoja BBC.

Kaip trečiadienį praneša Japonijos žiniasklaida remdamasi savo šaltiniais, bendrovės vadovas Osamu Suzuki trečiadienį pristatys atitinkamą ataskaitą Japonijos automobilių transporto ministerijai.

Šioje ataskaitoje, rašo agentūra „Kiodo“, teigiama, kad bendrovė aptikusi savo automobilių kuro sąnaudų testavimo procedūrų neatitikimus, tačiau ir toliau vykdė testus pagal senąją procedūrų tvarką.

Neseniai skandalas sudrebino „Mitsubishi Motors“, kuri prisipažino naudojusi netinkamus kuro rodiklių testavimo metodus nuo 1991 metų. Iškart po šių pranešimų Japonijos transporto ministerija įpareigojo visas automobilių gamintojas pateiktis ataskaitas, kuriose būtų nurodyta, ar testavimo metodai atitinka valstybinėms normas.

Automobilių gamintojos savo ataskaitas turi pateikti iki trečiadienio.

Oficialių „Suzuki Motors“ komentarų, susijusių su publikacija, kol kas negauta.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją